خبرهای داغ:
محمد معین شیرازی فرد ح17
نیروهای بسیجی حوزه ۱۳ حضرت قمر بنی هاشم (ع) علاوه بر فعالیت های مختلف فرهنگی و مذهبی و حضور همه جانبه در عرصه سلامت، برای تامین امنیت انتظامی جامعه نیز به صورت پرشور در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۱۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از حوزه مقاومت ۱۳ حضرت قمر بنی هاشم ناحیه حضرت امام صادق، از جمله برنامه های امنیتی که شجره طیبه بسیج در حال اجرای آن است می توان به گشت های رضویون اشاره نمود که بسیجیان با طی دوره های آموزشی همزمان ضمن فراگیری حقوق عملیاتی و قضایی با نحوه استفاده از ابزار و تجهیزات تامین امنیت محلی آشنا می شوند.
نیروهای حوزه ۱۳ حضرت قمر بنی هاشم که تعامل مناسبی با نیروی انتظامی دارند، در این راستا در دیداری صمیمانه با فرماندهی کلانتری ۱۹ در دهه بصیرت و میثاق با ولایت به بررسی نقاط قوت و ضعف منطقه پرداخته و دو طرف بر تداوم همکاری ها به نحو احسن تاکید نمودند.
پایگاه های مقاومت حوزه ۱۳ قمر بنی هاشم در ایام سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن اجرای برنامه های عقیدتی، مذهبی و نشست های بصیرتی با موضوعات ولایت مداری، ولایت پذیری و مسائل روز، یاد و خاطره سرباز ولایت و همراهان شهیدش را نیز گرامی داشتند.
در حاشیه برنامه های اجرا شده که با همراهی نونهالان گروه های صالحین بود دیدار با خانواده شهدا بخصوص خانواده شهید محمدی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون انجام شد.
بسیجیان این حوزه با فعال نمودن یک گروه جهادی با همراهی دو پزشک متخصص زنان و متخصص قلب بوسیله یک اتوبوس فوریت‌های پزشکی با کلیه امکانات برای ویزیت، نوار قلب، تست دیابت و فشارخون درمنطقه شهرک ولی عصر (عج) اقدام به خدمت رسانی به مردم نمودند.
پایگاه های مقاومت بسیج آل محمد، فجر، کوثر، حضرت ابوالفضل و شهید محلاتی۲وپایگاه شهیدصیادشیرازی حوزه قمر بنی هاشم با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا با اجرای مرحله دوم اطعام نیازمندان بیشترین فعالیت را در عرصه سلامت، امنیت و خدمت رسانی نسبت به بقیه پایگاه های این حوزه داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها