خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد

«مکتب سلیمانی» راهی برای رسیدن به بصیرت

مسئول پایگاه محدثه حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: باید باورها و اعتقادات شهید «سلیمانی» را در زندگی الگو قرار دهیم و با باور و عمل به «مکتب سلیمانی» راهی برای رسیدن به بصیرت بیابیم.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۵۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

«مکتب سلیمانی» راهی برای رسیدن به بصیرتترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تسلیت ایام سوگواری فاطمیه و سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و رحلت عالم ربانی آیت الله «مصباح یزدی» با اشاره به تفکر اسلامی سردار دل‌ها اظهار داشت: باید باورها و اعتقادات این بزرگ مرد را در زندگی الگو قرار دهیم و با باور و عمل به «مکتب سلیمانی» راهی برای رسیدن به بصیرت بیابیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در دهه بصیرت و مقاومت افزود: به مناسبت این ایام نشست‌های بصیرتی و مسابقات فرهنگی با محوریت تبیین «مکتب حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.

 مسئول پایگاه محدثه حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار عنوان کرد: با همکاری نیروهای جوانان حلقات صالحین بسته‌های فرهنگی شامل عکس و وصیتنامه شهید «حاج قاسم سلیمانی» به منظور تبیین تفکرات شهید و یادآوری وصیتنامه سیاسی این شهید بزرگوار در بین کسبه و اهالی شهرستان بهار توزیع شد.

وی تصریح کرد: مراسم عزاداری، ختم صلوات، قرائت زیارت عاشورا، برپایی سفره حضرت زهرا(س) و نشست‌های روشنگری پیرامون سیره فاطمی از ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه برای خواهران بسیجی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات