به همت بسیج حقوقدانان کهگیلویه و بویراحمد:

آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد مالی در شهرستان کهگیلویه

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی ۵ نفرزندانی جرایم غیرعمد مالی در شهرستان کهگیلویه آزاد شدند.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۹۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, این آیین امروز با حضور دادستان شهرستان کهگیلویه ، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو رئیس ستادتخصصی بسیج اقشار سپاه فتح ،سرهنگ پاسدار فرامرز علیزاده مسول سازمان بسیج حقوقدانان استان سرهنگ پاسدار محمدرضا عبدالهی از ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح ، اردوان جهان کهن مسئول کانون حقوقدانان دهدشت وجمعی ازخیرین وکارکنان زندان شهرستان برگزار شد.

در این جلسه عبدالله سعادتیان دادستان شهرستان کهگیلویه ضمن تشکر از سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان و خیرین شهرستان گفت: سپاه پاسداران  یکی از نهادهای  عملگراست و این برنامه که منجر به آزادی زندانیان شد بیانگر همت وتلاش انقلابی این نهاد ارزشی است.

در ادامه جلسه سرهنگ ارسلان جو رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح ضمن تقدیر از سازمان بسیج حقوقدانان استان و کانون بسیج حقوقدانان شهرستان کهگیلویه گفت:  آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از برنامه های مطلوب و در راستای اهداف سپاه است و واقعیت انقلابی و با ارزش سپاه را نشان می دهد .

سرهنگ علیزاده مسئول بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این برنامه گفت: برنامه آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد از جمله برنامه های گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که در سطح ملی از طرف بسیج حقوقدانان کشور دنبال می شود و در این راستا تا پایان سال بیش از دو هزار زندانی در سراسر کشور آزاد خواهد شد.

وی بیان کرد: آزادی پنج نفر زندانی در شهرستان کهگیلویه آغاز این حرکت انقلابی و جهادی است و تا پایان سال ده ها زندانی در استان با همکاری دستگاه های متولی و سازمان زندان ها و با همکاری خیرین محترم از بند رهایی خواهند یافت.

جهان کهن مسئول کانون بسیج حقوقدانان کهگیلویه در حاشیه جلسه آزادی این پنج زندانی را نقطه عطفی در عملکرد کانون دانسته و از همراهی سازمان ها و خیریه امام حسن مجتبی ( علیه السلام)  تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات