شهیدان سلیمانی و میرحسینی مشعل راه هستند

مدیرکل غله استان سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه بسیج با الگو گیری از شهید سلیمانی و حرکت در مکتب این شهید میتواند چون گذشته نقش به سزایی در خدمت رسانی به مردم داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۲۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل پس از بازدید و نظارت ستادی از پایگاه مقاومت بسیج اداره کل غله، در نشستی با مدیرکل غله در مورد راه‌های تقویت پایگاه بسیج بحث و تبادل نظر کردند.

سرهنگ پاسدار نکویی در این نشست ضمن تاکید بر حمایت از کارمندان بسیجی،گفت: هدف ما از نظارت ستادی رفع مشکلات و فعال نگه داشتن پایگاه‌های بسیج است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و تاکید بر انجام کار جهادی خواستار اختصاص یک نفر نیروی انسانی و مکان مناسب برای پایگاه بسیج این اداره کل شد.
 
مدیرکل غله در این نشست، با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی وحاج قاسم میرحسینی گفت: این دو بزرگوار مشعل راه هستند و راه را برای ما مشخص کرده اند.

غلامعلی گنجعلی ماموریت سازمانی اداره کل غله را که ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد، استراتژیک عنوان کرد و افزود: مردم به اندازه کافی مشکل دارند و ما وظیفه داریم خبر‌های خوب به مردم بدهیم و در همین راستا پایگاه بسیج با الگو گیری از شهید سلیمانی و حرکت در مکتب این شهید میتواند چون گذشته نقش به سزایی در خدمت رسانی به مردم داشته باشد.

وی همچنین برای تامین نیروی انسانی و مکان مناسب برای پایگاه بسیج قول مساعد دادند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار