برگزاری جشنواره مالک اشتر پایگاه های برتر در قصر قند

جشنواره مالک اشتر پایگاه های مقاومت بسیج سپاه با حضور مسئول اشراف سپاه سلمان و فرمانده ناحیه و مسئولین شهرستان در مسجد امام حسین(ع) قصرقند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۷۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قصرقند، سرگرد پاسدار حسین اربابی فرمانده سپاه قصرقند گفت:جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی بدیل برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی علیه السلام است.

وی هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی و معرفی واحد‌های برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج عنوان کرد و افزود: این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

سرهنگ پاسدار محمد علی میری مسئول اشراف سپاه سلمان در ادامه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمانه، نابغه نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز این سردار سرافراز اسلام سرآمد بود.

میری با بیان اینکه جایگاه بسیج و سپاه مانند خورشید درخشانی است که همه می‌بینند و نیازی به بیان ندارد، افزود: در جبهه‌های فرهنگی، عقیدتی، نظامی، سیاسی و اقتصادی و در همه عرصه ها، نقش پررنگ و جلوه گر بسیج و سپاه را می‌بینیم این‌ها همه نشان دهنده دست برتر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و قدرت رزمی و نظامی سپاه است.

سرهنگ میری تصریح کرد: امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است وبه همین جهت پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در محلات طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشند.

درپایان مراسم جشنواره مالک اشتر سپاه قصرقند از فرماندهان و پایگاه‌های برتر بسیج تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات