زنجان-سرباز نمونه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: در نظرگرفتن امتیازات ویژه برای سربازان متاهل سبب افزایش علاقمندی و پویایی این قشر می شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۹۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

مرتضی قربانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اینکه حدود 10ماه مفتخر به حضور در لباس مقدس سربازی می باشد،گفت: بنده متولد سال  1370در استان زنجان ودارای  مدرک تحصیلی کارشناسی برق وقدرت بوده ودر حال حاضر در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان مشغول فعالیت می باشم.

 

وی با بیان اینکه پیش از خدمت سربازی در زمینه صنعت طیور فعالیت داشته است،بیان داشت:خدمت سربازی در واقع نوعی آموزش نظامی برای دفاع از مرز،ناموس وخاک در مقابل دشمنانی است که چشم طمع به کشور داشته باشند؛همچنین یادگیری واجرای کامل ودقیق نظم وانضباط سبب تاثیر ناخودآگاه بر زندگی سربازان دارد.

 

این سرباز نخبه با اشاره به اینکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سربازان به دید یک همسنگر وبسیجی نگاه می شود،تصریح کرد:این نوع دیدگاه تحسین آفرین بوده ومایه خوشحالی است.

 

قربانی در ادامه با اشاره به لزوم توجه مسئولین به قشر سرباز در جامعه بیان داشت:توجه به سربازان بخصوص سربازان متاهل میبایست در دستور کار مسئولین قرارگیرد چرا که حقوق سربازی در این شرایط اقتصادی جوابگوی زندگی آنان نیست.

 

وی افزود:همچنین انتظار می رود که در طول خدمت سربازی شرایط وامکاناتی نظیر افزایش حقوق ومزایا،کاهش طول دوره خدمت و...برای سربازان ایجاد شود که سبب ایجاد علاقه در سربازان وحضور فعال آنان در این مجموعه باشد.

 

این سرباز نمونه در پایان با اشاره به اینکه دوران مقدس سربازي در نظام جمهوري اسلامي، فرصت مناسبي براي خدمت، تجربه اندوزي و كسب آموزه هاي ديني است،یادآور شد: ايام جواني و خدمت سربازي فرصتي بي بديل و غير قابل تكرار است كه بايد به بهترين شكل از اين فرصت استفاده شود.

 

ارسال نظرات