خبرهای داغ:

بانوان بسیجی و گروه های جهادی زنجانی سرآمد کمک های مؤمنانه در دروان کرونایی

در طرح کمک های مؤمنانه بیش از ۲۰۴۴۴ بسته معیشتی، ۱۰۶۹۰۴۴ بسته بهداشتی ،۲۷ جهیزیه کامل برای نوعروسان و ۵۵ کمک جهیزیه و سیسمونی و مبلغ ۵۲۰۹۸۴۴۶۰۰۰ریال کمک مالی به اقشار نیازمند اهدا شده است.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۹۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،

پس از فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون کمک های مومنانه، استان زنجان نیز همانند سایر استان ها در این زمینه پیشگام بوده است و برای دست‌گیری و کمک به نیازمندان به صورت خودجوش با همت خواهران جهادگر در مناسبت های مختلف از جمله هفته بسیج، روز دانش آموز ، شب یلدا و ایام فاطمیه و همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی این کمک ها تهیه و میان نیازمندان شهرهای استان و بین محرومان و کسانی که معیشت آنان به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده بودند، توزیع شد.
لیلا رمضانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این راستا فرمودند: این رزمایش همدلی و کمک مومنانه که توسط ۶۸۹ گروه جهادی صورت گرفت، بیش از ۲۰۴۴۴ بسته معیشتی، ۱۰۶۹۰۴۴ بسته بهداشتی ،۲۷ جهیزیه کامل برای نوعروسان و ۵۵ کمک جهیزیه و سیسمونی و مبلغ ۵۲۰۹۸۴۴۶۰۰۰ریال کمک مالی و همچنین در روز دانش آموز تعدادی تبلت توسط خواهران بسیجی در طول این ایام توزیع شد.
مسئول بسیج جامعه زنان زنجان، همچنین افزودند گروه های جهادی بسیجی در روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از کادر درمان و پرستاران بخش های مختلف بیمارستان با اهدای لوح سپاس پویش مردمی و شاخه گل تجلیل کردند.
وی افزودند علاوه بر توزیع این اقلام کمک هایی مانند پخت غذای گرم و نان توزیع آن ،ذبح گوسفند قربانی ، پوشاک گرم و... نیز پخش شد.
















ارسال نظرات