خبرهای داغ:
حوزه۶خواهران
درحالی که بیشتر مراسمات مذهبی وملی به دلیل ترس یااحتیاط از کرونا تعطیل شده،بسیجیان با اجرای برنامه ها و رعایت کامل نکات بهداشتی،سعی درحفظ روحیه امیددر جامعه دارند.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۲۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان از حوزه مقاومت ۶ حضرت معصومه از ناحیه حضرت امام صادق در شرایط کنونی که اکثریت مراسم و برنامه‌های مذهبی و ملی تعطیل شده است بسیجیان این حوزه با رعایت کامل اصول و مقررات بهداشتی اقدام به برگزاری برنامه‌های عادی و خاص این ایام و متناسب با وضعیت کرونایی می‌کنند.
اجرای اردو‌های زیارتی مزار شهدای مدافع حرم از جمله شهید عزیر محسن حججی، اردوی دختران سینما با نمایش فیلم‌های سینمایی و برپایی کارگاه‌های مجازی  و حضوری  طراحی دختران، همسرانه و تربیت فرزند و پرپایی کلاس های مهدویت با حضور اساتید و کارشناسان توانا از جمله برنامه‌هایی هست که به منظور حفظ و تقویت روحیه امید در جوانان و نوجوانان و به تبع آن سلامت و شادابی خانواده و جامعه اجرا می‌شود.
عشق بسیجیان به شهدا فقط در زیارت قبورشان خلاصه نشده و روضه‌های مادرانه را بهانه خویش قرار داده و دیدار مادران شهید را با دیدار مادر شهید مرتضی چبگین تبدیل به روضه‌ای از روضه‌های مادر شهیدان حضرت صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها کردند.
در حاشیه این برنامه‌ها وجود تصاویر و پوستر‌های ترکیبی شهیدان حاج قاسم، فخری زاده، ابو مهدی المهندس، حاج احمد کاظمی و شهدای هسته‌ای و سلامت در کنار آیت الله مصباح یزدی نشان از توجه بسیجیان به ارزش‌های علمی، سیاسی، اعتقادی و دفاعی بوده که علاوه بر آن نماد ارادت و ادامه دادن راه این شهیدان عزیز می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار