ساری- معاون سیاسی سپاه کربلا گفت: بخشی از دشمنان قسم خورده نظام  و انقلاب در خارج از مرز‌های کشور و بخشی دیگر در داخل  در حال نفرت پراکنی علیه نظام هستند.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۶۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، محمد اکبرزاده معاون سیاسی سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در گلوگاه  ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت ام ابیهاء (سلام الله علیها)  به بیان دشمنی دشمنان قسم خورده نظام پرداخت و گفت:  نظام جمهوری اسلامی در فضایی رشد و تکامل یافت که دشمنان همه مولفه‌های دشمنی را اعمال می‌کنند.

اکبرزاده افزود: بخشی از دشمنان قسم خورده نظام  و انقلاب در خارج از مرز‌های کشور و بخشی دیگر در داخل  در حال نفرت پراکنی علیه نظام هستند.

معاون سیاسی سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید بر مبنا‌های انقلاب اسلامی شکل بگیرد، خاطر نشان کرد: لیبرال دموکراسی با توجه به اهداف خود نقش بسیار زیادی در نارضایتی مردم داشته است.

اکبر زاده به چرایی اینکه تاکنون دولت اسلامی شکل نگرفته است پاسخ داد: کسانی باید مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرند که مبنا و تفکر اسلامی داشته باشند یعنی به آن معتقد و  ایمان داشته باشند.

معاون سیاسی سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه رئیس جمهور باید در قبال حرفی که می‌زند مسئول باشد، افزود: رئیس جمهور نباید هر سخنی را به زبان آورد مگر اینکه تبعاتش را بپذیرد.

اکبر زاده در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی همچنان در حال تضعیف عملکرد نظام است، متذکر شد: باید عملیات‌های روانی دشمن را در فضای مجازی خنثی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها