فیض اله نفجم قهرمان تکواندو مدال جهانی خود را به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا تقدیم خانواده شهید سید جواد اسدی کرد.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۷۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵



 اهدای مدال طلای مسابقات جهانی 2006 تایلند به خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، فیض اله نفجم تکواندوکار وزن اول تیم ملی ایران و قهرمان ارزنده جهان مازندران، به پاس سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مدال طلا مسابقات جام جهانی تایلند 2006 خود را به خانواده سید جواد اسدی شهید مدافع حرم تقدیم کرد.

در این مراسم دکتر حسن رنگرز مدیرکل، محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی مدیر، سجاد یگانه مدیر روابط عمومی، سرهنگ حسن افشار مسئول بسیج ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران حضور داشتند.

دکتر رنگرز در این مراسم با تجلیل از مقام شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم اظهار داشت؛ شهید بزرگوار سیدجواد اسدی سال‌های سال در رشته تکواندو فعالیت می کرد و این مدال برای تجلیل از مقام ایشان به خانواده محترم این شهید تقدیم شد.

نفجم با اهدا مدال به فرزند برومند و رشید شهید تکواندوکار مازندران اظهار کرد: سید جواد اسدی 15 سال از هم باشگاهی های بنده در طول مدت ورزشی ام بودند، بسیار فرد متواضع و همیشه خندان، هیچ چیز قابل بیانی نیست.

همه میدانیم امنیتی که امروز در کشور ما حکمفرماست، مدیون از خودگذشتی شهدا و خانواده‌های آنهاییم، این اقدام تنها قدردانی کوچک از زحمات این شهدای گرانقدر و نیز ایثار و گذشت خانواده‌های گرامی آنها است که اصلا در بیان نمیگنجد و کمترین کاری است بنده به عنوان یک هم باشگاهی، هم شهری در ابتدا مسئولیتم در هیات تکواندو انجام داده ام.

در پایان با صحبتهای سرهنگ افشار به عنوان مسئول بسیج ورزش استان و همسر شهید جواد اسدی مدال طلا جهانی 2006 تایلند به فرزند برومند شهید مدافع حرم اهدا شد.

ارسال نظرات