خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

برپایی اردو‌ی راهیان نورمجازی برای قریب ۱۱ هزار دانش آموز پایه دهمی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که ۱۱ هزار دانش آموزان دختر و پسر پایه‌ی دهمی بتوانند در فضای مجازی از المان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کنند.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۸۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که ۱۱ هزار دانش آموزان دختر و پسر پایه‌ی دهمی بتوانند به صورت آنلاین و در فضای مجازی از المان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کنند و از روایت روایان بهره‌مند شوند.

 محمد علی واقعی افزود: این برنامه در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اسفند برای دانش آموزان پایه دهمی اجرا می‌شود.

وی، با بیان این که هدف دشمنان دوری نسل جوان از باور‌ها و اعتقادات به ویژه روحیه مقاومت و شهادت طلبی است، گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری اردو‌های راهیان نور به صورت مجازی صیانت از دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در برار طوفان هجمه‌ها و تهدیدات ضد فرهنگی بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای معاندان و دشمنان است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی فعالت ۸۱۲ دانش آموز دختر و پسر استان در قالب ۷۲ گروه جهادی در طرح هجر ۲ را فرهنگ سازی و تقویت روحیه جهادی در بین نسل جوان استان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این ۱۶۹ تیم ۵ نفره از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر استان در لیگ علمی پایا فعالیت دارند.

به گفته واقعی، یکی از مهمترین نیاز‌های یک نظام، انسجام نیرو‌های هم فکر از لحاظ عده و عُده است، و این امر به خوبی در اردو‌های راهیان نور قابل مشاهده است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار