مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خون پاک شهدا ، انقلاب اسلامی و ملت ایران را بیمه کرده و لذا باید قدر بدانیم و از این فرصت های ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۰۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان مرکزی در جمع خانواده شهید تازه تفحص شده شهید والامقام جعفر نوروزی گفت: امروز نظام اسلامی به برکت خون شهدا و جاری بودن فرهنگ شهادت به عزت و سربلندی روز افزون دست پیدا کرده و شهدا با حماسه ای که خلق کردند علاوه بر اینکه خود را در تاریخ ماندگار کردند موجب سربلندی ملت های مسلمان شدند.

عبدی اظهار کرد: شهدا با فداکاری های خود زنده بودن مکتب اسلام ناب محمدی را بار دیگر به اثبات رساندند و به ملت ایران و ملت های مسلمان درس آزادگی ، ایستادگی و مقاومت نشان دادند و امروز ادامه راه شهدا در همه ابعاد برای کشور حیاتی است.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها تهدیدات را خنثی کردند و هیمنه پوشالی دشمنان را شکست دادند و امروز جهان اسلام به برکت خون شهدا به میدان بزرگ جهاد و مقابله همه جانبه با استکبار و استعمار جهانی تبدیل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی افزود: شهدا احیا کنندگان فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه هستند و ملت ایران با وجود داشتن فرهنگ شهادت و ازخودگذشتگی در مقابل با هیچ دشمنی تسلیم نخواهد شد و زیربار هیچ حرف زوری نخواهد رفت.

عبدی بیان کرد: شهدا وعده پیروزی حق بر باطل را به خوبی به اثبات رساندند و امروز یک وظیفه سنگین در قابل تکریم مقام شهدا و خانواده های آنها داریم که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و ملت ایران در طول انقلاب نشان داده اند همواره به آرمان های شهدا پایبند هستند و عشق ملت به شهدا ستودنی و نشانه وجود روحیه ایثار و شهادت در این ملت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و نوسانات تاریخی با عنایات و توجهات شهدا با موفقیت عبور کرده و امروز افتخار می کنیم میزبان شهدا هستیم و قطعا ورود شهید به شهر موجب برکات و خیرات زیادی خواهد شد.

عبدی بیان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ملت ایران با دعای خیر خانواده های معظم شهدا روز به روز قله های پیشرفت و سعادت را طی می کند و به اهداف اصلی و مقصد نهایی خود یعنی تشکیل تمدن اسلامی نزدیک می شود.

وی خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا ، انقلاب اسلامی و ملت ایران را بیمه کرده و لذا باید قدر بدانیم و از این فرصت های ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

پس از گذشت ۳۰ سال از شهادت، پیکر مطهر شهید «جعفر نوروزی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان مرکزی در  منطقه عملیاتی خانقین کشف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات