مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در جلسه معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان گفت: مردم نشان دادند با بصیرت انقلابی پشت این انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۵۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان
در جلسه معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی برای ما یک ذخیره الهی بود تا با این فرهنگ مأنوس باشیم افزود: تاقبل از شهادت حاج قاسم به اقدامات این شهید بزرگوار واقف نبودیم، اما بعد از شهادت همه اقشار به این شهید والامقام ادای احترام کردند، حتی در شب شهادتش مردم در دمای ۹ درجه زیر صفرساعت‌ها گریه میکردند.
 
وی ادامه داد:چه می‌شود که شهید سلیمانی در دل آحاد مردم جا بازمی کند؟ مهمترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص او بود، درعملیات‌های مختلف خط شکن بود این نشان از تعهدوتفکر بسیجی وبازهم اخلاص او بودو اگرکاری انجام میداد برای خدمت به خلق خدا بود.

مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان، خاطرنشان کرد: کارهایمان را با تأسی به این شهید انجام دهیم، نیت ما باید نیت تقرب به خداوند باشدو فقط رضایت خداوند را مدنظر قراردهیم.

سرهنگ پاسدار بیک نژاد، رسالت بسیج را یک رسالت خطیر عنوان کرد و گفت: هدف بسیج افزایش رضایتمندی مردم است و پایگاه بسیج بعنوان محور خدمت به مردم قرارگیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان ادارات کل نیز در این جلسه گفت:کاری که در شرکت گاز انجام میشود یک کارجهادی است.

سرهنگ حسن نکویی ضمن قدردانی از آقای پنجابی مدیرعامل شرکت گاز استان ابراز امیدواری کرد با تفکر بسیجی به اهداف مورد نظر که مهمترین آن خدمت رسانی به مردم است برسیم.
ارسال نظرات