مدیر موسسه رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان:
زنجان-مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام استان زنجان با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری شهید باهنر با محوریت برترین کلاس مجازی گفت: در جشنواره شهید باهنر ۱۶ اثر منتخب از استان زنجان برگزیده شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۵۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

اکبر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان; اظهار داشت: دومین دوره جشنواره کشوری شهید باهنر با محوریت برترین کلاس مجازی در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار شد که 16 اثر از استان زنجان حائز رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره شدند.

16 اثر از استان زنجان در جشنواره شهید باهنر برگزیده شد

 

وی با بیان اینکه محور جشنواره، بهترین تدریس مجازی بود، خاطرنشان کرد: به منظور رشد و کیفی‌سازی تدریس دبیران مدارس الگوی موسسه علمی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر در سراسر کشور، دومین جشنواره برترین کلاس مجازی در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار و با استقبال گسترده دبیران مواجه شد.

 

رجبی با اشاره به مقام‌های کسب‌شده توسط استان زنجان افزود: کسب مقام اول در مقطع دوم ابتدایی از مدرسه راهیان کوثر ابهر، مقطع چهارم ابتدایی توسط شهرستان ابهر، مقطع ششم ابتدایی مدرسه نمونه بسیج زنجان، مقاوم دوم توسط مقطع اول ابتدایی مدرسه نمونه بسیج زنجان، مقام دوم توسط مقطع پنجم ابتدایی از راهیان کوثر ابهر، مقام سوم توسط مقطع اول ابتدایی از راهیان کوثر ابهر، مقام سوم توسط مقطع سوم ابتدایی، مقام سوم توسط مقطع ششم ابتدایی از جمله این مقام‌ها بودند که این موفقیت‌های بزرگ را به خانواده رزمندگان اسلام استان زنجان تبریک می‌گویم.

 

مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان گفت: این دوره از جشنواره در ۲ بخش تخصصی و عمومی و طی ۴ مرحله برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: ایجاد زمینه‌های لازم برای بروز، پرورش و رشد خلاقیت معلمان و دبیران در تدریس، حمایت و هدایت معنوی و مادی دبیران خالق، آماده‌سازی دبیران برای ورود به کلاس‌های آنلاین و مدرسه مجازی و همچنین تولید محتوای استاندارد آموزشی از اهداف این جشنواره است.

 

رجبی خاطرنشان کرد: در این دوره بر آن شدیم تا برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ این جشنواره را تخصصی‌تر، برنامه‌ریزی کرده و از نقاط ضعف گذشته تا حد توان کاسته و بر نقاط قوت بیفزاییم.

 

مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان گفت: شیوع موج دوم ویروس کرونا باعث شد تا کلاس‌های غیرحضوری (آنلاین) به اوج خود برسد و دبیران ملزم شوند تا شیوه‌‌های استاندارد برگزاری این کلاس‌ها را بیاموزند.

 

وی اظهار داشت: در این راستا موسسه خدمات علمی- آموزشی رزمندگان اسلام  با برگزاری جشنواره شهید باهنر (بهترین تدریس مجازی) و استفاده از دبیران برتر دوره گذشته جشنواره به عنوان داور، روش‌های استاندارد کلاس‌های آنلاین را تا حد توان آموزش داد و از دبیران برتر، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات