فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: دشمنان در صدد هستند با تضعیف روحیه مردم نقشه‌های خود را اجرا کنند، لذا در دهه مبارک فجر پمپاژ امید همراه با عمل را باید در اولویت کار خود داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۶۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پادسار علیرضا جنیدی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه بردسکن، فرماندار این شهرستان و دیگر اعضا در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین شاخصه اصلی در طول این ۴۲ سال انقلاب اسلامی همراهی مردم با نظام و انقلاب بوده وظیفه ما است که این همراهی را با عمل و صداقت خود نشان دهیم.
 
وی با تقدیر از فرماندار بردسکن به جهت اجرای برنامه دهگردشی و حضور در بین مردم اشاره کرد و افزود: حضور در بین مردم روستا‌ها و بررسی مشکلات آنان یک برنامه و ایده خوب است.
 
فرمانده سپاه بردسکن با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر سپاه این شهرستان برنامه‌های به‌خصوصی را خواهد داشت اظهارداشت: برگزاری اردو‌های جهادی، محرومیت زدایی، اعزام اکیپ رایگان پزشک در سطح روستاها، سرکشی از خانواده شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای جهیزیه از برنامه‌های سپاه این شهرستان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها