پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا(س)پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۷۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی، به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (س) پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)

روز‌های حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) روز‌های غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم نمونه بارز تقوا و فضیلت، نشانه کامل حقیقت، حضرت صدیقه کبری (ع)، در سوگش می‌گریند و در این فضای آکنده از غم، از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم را فرا می‌گیرند.

حضرت فاطمه (س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر است و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. بزرگ بانویی که جنبه‌های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه‌ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد.

امید است زنان ایران اسلامی به تاسی از اسوه بی‌بدیل عفت و حیا و با درس‌آموزی در مکتب فاطمی و علوی در دفاع از حریم امامت و ولایت گام برداشته و ضمن بسط و ترویج پیام معنوی انقلاب اسلامی در اعتلاء و سربلندی هرچه بیشتر کشورمان نقش‌آفرین باشند.

اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بی بی دو عالم، پاره تن پیامبر (ص) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رهروان راستینش و مردم ولایتمدار و متدین استان زنجان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار