ساری- فرمانده سپاه کربلا از تهیه۶۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۱۳ میلیارد تومان در سه مرحله کمک‌های مومنانه در استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها بین نیازمندان و اسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۰۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
کمک مومنانه علوی تبار‌ها با توزیع ۶۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  به مناسبت شهادت امام ابیهاء حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) آئین نهضت کمک مومنانه با همت سپاه کربلا و با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان در قدمگاه شهدای مدافع حرم مازندران لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

در این آئین سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ضمن تسلیت ایام شهادت مظلومانه بی بی دوعالم حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) با اشاره به اینکه مردم یاری و مردم نوازی باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود، گفت: کمک‌های مومنانه اقدام بسیار ارزشمندی است که توسط دلسوزان و کسانی که دغدغه کمک به نیازمندان را دارند، برگزار می شود. 
 
کمک مومنانه علوی تبار‌ها با توزیع ۶۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان
فرمانده سپاه کربلا  با تاکید بر اینکه باید قدر مردم صبور را دانست، افزود: اگر قدر مردم را ندانیم  باید در آخرت  پاسخگوی مردم عزیز باشیم لذا شان مردم این است که باتمام توان در کنار آنها باشیم و به نیاز‌هایشان رسیدگی کنیم.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود از تهیه۶۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۱۳ میلیارد تومان در سه مرحله کمک‌های مومنانه در استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در سه مرحله کمک‌های مومنانه در ماه رمضان، ماه محرم و هفته بسیج تهیه و ، بین نیازمندان و اسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا ۸۴۰ هزار بسته طعام، غذای گرم به ارزش ۱۶ میلیارد تومان، ۳۴ هزار کارت هدیه به ارزش ۷ میلیارد تومان و نیز ۳۷ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر به ارزش ۵ و نیم میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان اهدا شد.

سردار مسلمی در ادامه به پرداخت قبوض (بازاریان، تجار و خانگی) هم اشاره و با اعلام اینکه ۹۸۴ مورد در این بخش با ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا شده است، اضافه کرد: ۳۲۸ هزار  بسته بهداشتی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان هم در بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه در هفته بسیج سه مرحله کمک‌های مومنانه برگزار شد، گفت: در هفته بسیج مجموعا  ۲۵۰ میلیارد تومان کمک مومنانه با همت مردم، خیرین و نهاد‌ها جمع آوری و به نیازمندان اهدا شد.

به گفته سردار مسلمی کمک‌های مومنانه آذرماه با تهیه ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان بین نیازمندان  توزیع شده است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه مراحل اول و دوم کمک‌های مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی بوده است، خاطرنشان کرد: در مراحل دیگر کمک های مومنانه که در طرح شهید سلیمانی تعریف شده است، بسته های معیشتی به بیماران کرونایی توسط تیم های حمایتی اهدا می شود.
 
گفتنی است، آئین نهضت کمک مومنانه در سالروز شهادت ام ابیهاء ( سلام الله علیها) با هدف توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی سراسر استان برگزار شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها