خبرهای داغ:
به همت معاونت عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزارشد
نشست سبک زندگی ویژه خواهران شاخص و فعال ارکان پایگاه‌های بسیج سه حوزه مقاومت حضرت نرجس؛ حضرت آسیه و حضرت زینب خاتون کهک و با حضور نماینده ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۰۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،نشست سبک زندگی ویژه خواهران شاخص و فعال ارکان پایگاه‌های بسیج سه حوزه مقاومت حضرت نرجس؛ حضرت آسیه و حضرت زینب خاتون کهک و با حضور حجت الاسلام جوشقانیان نماینده ولی فقیه در ناحیه و خانم فاطمه کارشناس،  مشاور خانواده در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام جوشقانیان در ابتدای نشست  استحکام بنیان خانواده عنوان و برنامه ریزی و وقت گزاری برای خانواده را از اصول مهم بر شمرد.

وی با اشاره به سیره‌ی حضرت زهرا (س) در خصوص نقش ویژه همسر و مادری در خانواده از حضور پررنگ آن حضرت در وقت ضرورت و یاری امام در اجتماع صحبت‌هایی مطرح کرد.

در ادامه برنامه خانم کارشناس از نقش زن در خانواده گفت و همسرداری را الویت اول زندگی یک زن دانسته و برای تحقق آن سه اصلِ مدیریت قوی، عدالت و کرامت را عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: هرگاه زن محیط خانه و خانواده را مطلوب نگه دارد، با خیال راحت و آسوده به فعالیت اجتماعی خود پرداخته و خداوند نیز به کلام، وقت و وجود او برکت می‌بخشد و در نتیجه موفقیت حاصل می‌شود.

گفتنی است که این نشست با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/سلیمانی
ارسال نظرات