کسانی که همواره سعی کرده اند در مسیر موفقیت و عزت آفرینی برای انقلاب اسلامی مانع تراشی کنند با روی آوردن به ابزار تحریم در تلاش هستند در این مسیر سنگ اندازی نمایند.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۰۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در روزهایی که شاهد موفقیت های روزافزون شرکت های تولیدی و صنایع تولیدی همچون کمباین سازی اراک بودیم دشمنان زبون و حقیر انقلاب اسلامی بار دیگر بر نتافتند و اوج حقارت خود را با تحریم این شرکت موفق نشان دادند.

طی آخرین بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با شرکت ها و مراکز اقتصادی زیر مجموعه،محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  که با تازگی موفق به تولید واکس ایرانی کرونا شده بودند را در لیست تحریم های خود قرار داد.

کسانی که همواره سعی کرده اند در مسیر موفقیت و عزت آفرینی برای انقلاب اسلامی مانع تراشی کنند با روی آوردن به ابزار تحریم در تلاش هستند در این مسیر سنگ اندازی نمایند اما در طول دوره های مختلف نه تنها تحریم ها اثرگذار نبوده است بلکه همت و ایستادگی برای پیشرفت را چندین برابر کرده است.

کمباین سازی اراک با داشتن نیروهای متعهد و کارآمد در سال های اخیر و تحت شرایط سخت اقتصادی توانسته است در میدان رقابت و تولید الگویی موفق برای سایرمراکز تولیدی و اقتصادی باشد که در سال گذشته با رونمایی از کمباین برداشت برنج این موفقیت به اثبات رسید.

کمباین‌سازی ایران (ایران جان‌دیر سابق) کارخانه ایرانی تولیدکننده ماشین آلات کشاورزی است، که در سال ۱۳۴۸  در اراک تأسیس شد این شرکت،به عنوان اولین و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده  انواع کمباین در ایران و خاورمیانه است.

ارسال نظرات