سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم اعلام کرد
پوررضائی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم از ابتلای ۱۷ نفر به کرونا در شهرستان خاتم طی ۴ روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۱۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مهدی پوررضائی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم، با اشاره به اینکه طی ۴ روز گذشته در شهرستان خاتم ۱۷ نفر کرونا مثبت شده است، گفت: روز گذشته شهرستان بهاباد به دلیل برگزاری مراسمات تجمعی ترحیم اخیر، در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و خاتم هم با این افزایش شتابنده تعداد موارد مثبت طی روز‌های گذشته، زنگ خطر جدی برای قرمز شدن و خدای ناکرده افزایش آمار جان باختگان کرونایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به سالروز شهادت بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) به یاد داشته باشیم که برگزاری هرگونه مراسم تجمعی به هر عنوان به دلیل آنکه سبب بیماری شود، موجب عدم رعایت حق‌الناس و ضمان شرعی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم اذعان داشت: از شهروندان شهرستان خاتم درخواست می‌شود که همچون ۱۱ ماه گذشته پروتکل‌های بهداشتی را حتماً رعایت کنند و با تیم‌های حمایتی، نمونه‌گیری و مراقبتی و نظارت و بازرسی طرح شهید سردار سلیمانی همکاری داشته باشند.

پوررضائی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و رعایت موارد بهداشتی از سوی شهروندان، وضعیت قرمز به شهرستان بازنگردد و مردم دچار مشکلات نشوند.
ارسال نظرات