خبرهای داغ:
همزمان با شهادت حضرت زهرا(س):

تصاویر| تشییع و خاکسپاری شهدای دفاع مقدس در اصفهان

همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس بر روی دستان مردم نصف جهان پیش از ظهر امروز از میدان فیض تا گلستان شهدای اصفهان تشییع و خاکسپاری شدند.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۶۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ امروز پیکر چهار شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان خاک سپاری شد.
آیین تشییع پیکر شهیدان مهدی شکیبایی و عباس نصیری که در مناطق عملیاتی چزابه تفحص شدند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
پیکر شهیدان فتح الله عابدینی در نجف آباد و حسین احمدی هم در فریدن تشییع و خاکسپاری شد.
پیکر پاک این شهدا پس از ۳۹ سال، جمعه شب وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.
-شهید مهدی شکیبایی متولد ۱۳۴۳ فرزند حسین ، متولد اصفهان از یگان اعزامی بسیج در ۱۷ سالگی در منطقه عملیاتی چزابه به شهادت رسید.
-شهید عباس نصیری متولد ۱۳۴۴ فرزند سعادت ، متولد اصفهان از یگان اعزامی بسیج در ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی چزابه به شهادت رسید.
-شهید فتح الله عابدینی متولد ۱۳۴۳ فرزند محمود ، متولد نجف‌آباد از یگان اعزامی لشکر هشت نجف در ۱۷ سالگی و در سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی چزابه به شهادت رسیدند.
-شهید حسین احمدی متولد ۱۳۴۳ فرزند جعفرعلی ، متولد شهرستان فریدن از یگان اعزامی ارتش در ۲۴ سالگی در سال ۶۷ در منطقه زبیدات به شهادت رسید.
بنا به اعلام کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح، امسال ۱۲۰ شهید سرافراز دفاع مقدس با کار جهادی گروه‌های جستجو در کشور تفحص شدند.
استان اصفهان در دوران دفاع مقدس علاوه بر ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و هزار مفقودالاثر، ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات