خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

برگزاری اردوی راهیان نور مجازی دانش‌آموزی با مشارکت ۵۵ مدرسه هدف در استان همدان

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری اردوی راهیان نور مجازی دانش‌آموزی با مشارکت ۵۵ مدرسه هدف در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۳۲۶۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

برگزاری اردوی راهیان نور مجازی دانش‌آموزی با مشارکت ۵۵ مدرسه هدف در استان همدانمحمدتقی امیدی ساکت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، با اشاره به برگزاری راهیان نور مجازی دانش‌آموزی اظهار داشت: جلسه توجیهی و آگاه‌سازی به منظور تبیین فرایند اجرایی اردوی راهیان نور مجازی دانش‌آموزی استان همدان در قرارگاه فضای مجازی استان با حضور مسئولان سپاه انصارالحسین (ع)، نماینده اداره کل آموزش و پرورش، مدیران ۵۵ مدرسه هدف و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان همدان ... برگزار شد.

وی با بیان اینکه این برنامه در بستر سامانه «آنلاین بصیر» با مدارس و حوزه‌های شهرستان‌ها به صورت زنده انجام شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: این برنامه با هدف تببین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده و به ویژه دانش‌آموزان که امیدان و آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نگاه حکیمانه امامین انقلاب هستند؛ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ۴میلیون نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور در سال ۹۹ اردوی راهیان نور مجازی برگزار می‌شود، گفت: در راستای مصوبه کشور، این برنامه با هدف برنامه‌ریزی در مدارس شهرستان‌های استان در بستر سامانه «بصیر» انجام شد و مصوب شد در مدارس شهرستان همدان علاوه بر پخش زنده، مدیر مدارس هدف به همراه سه نفر از دانش‌آموزان مدارس هدف به نمایندگی از سایر دانش‌آموزان در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان در کنار راویان توانمند ومجرب همراه با خاطره‌گویی‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس حضور مستقیم داشته باشند.

امیدی‌ساکت عنوان کرد: سایر دانش‌آموزان مدارس مرکز استان و شهرستان‌ها نیز به صورت زنده از سامانه «بصیر» قرارگاه فضای مجازی استان شرکت می‌کنند که این برنامهم با جمعیت دانش‌آموزان ۵۵ مدرسه هدف (در مرحله اول) در تقویم زمانبندی تاریخ‌های مذکور اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور راهیان نور مجازی دانش‌آموزان ۵۵ مدرسه هدف مقطع متوسطه دوم استان از یکم بهمن ماه شروع و تا ۲۶ اسفند ماه در سطح مدارس استان به صورت آنلاین اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برنامه‌های این اردو ابراز داشت: برنامه‌های این اردو شامل مسابقات پیامکی در حین روایتگری زنده و اهداء هدایا به دانش‌آموزانی که در برنامه مشارکت فعال داشته باشند، است.

وی خاطرنشان کرد: کانال ابوهب راهیان نور دانش‌آموزی استان همدان و کانال محتوایی راهیان نور مجازی کشور و... از دیگر ظرفیت‌های کیفی‌بخشی راهیان نور مجازی دانش‌آموزی استان همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات