آئین معارفه فرمانده جدید گردان فاتحین استان انجام شد

با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، آئین معارفه فرمانده جدید گردان فاتحین استان سمنان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۳۴۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین معارفه فرمانده جدید گردان فاتحین استان سمنان گفت: امیدواریم با استفاده کردن از تجربیات فرمانده قبلی گردان فاتحین فرمانده جدید بتواند در عملکرد خود موفق باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: از زحمات فرمانده قبلی قدردانی می کنیم و امیدواریم آینده خوبی در انتظار ایشان در مسئولیت جدید باشد.

سرهنگ خالقیان افزود: گردان فاتحین همواره در موقعیت های بحرانی  پیشتاز بوده و در عرصه خدمت رسانی و فعالیت های جهادی در زمان سیل، زلزله، دفاع از حرم و نهایتا مقابله با کرونا با جان و دل خدمت رسانی نموده اند.

وی در ادامه گفت: به عنوان مثال در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا که هیچ یک از مردم حاضر به ورود به بخش کرونا نبودند این مدافعان ولایی به صورت داوطلبانه اقدام به حضور در بیمارستان ها و خدمت رسانی به بیماران کردند.

 در این مراسم از زحمات خداداد کاشفی قدردانی شد و بردار سید کمیل هاشمی به عنوان فرمانده جدید گردان فاتحین استان سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار