جشنواره ورزشی «مرد میدان» به همت معاونت تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) در مشهد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۱۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
عباس مشمول در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از برگزاری جشنواره ورزشی با عنوان «مرد میدان» در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

وی افزود: این جشنواره به منظور بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ۱۸ دیماه در حال برگزاری است و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت.

مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره ورزشی در رشته‌هایی، چون کاراته، تکواندو، ووشو و آمادگی جسمانی ویژه خواهران و برادران و رشته فوتسال گل کوچیک، والیبال و فوتبال محلات زمین خاکی حاشیه شهر ویژه برداران به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا، شرکت کنندگان در رشته‌های کاراته، تکواندو، ووشو و آمادگی جسمانی بصورت غیر حضوری و با ارسال کلیپ خود داوری خواهند شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

مشمول عنوان داشت: این جشنواره برای اولین به صورت مجازی برگزار می‌شود، اما در سال‌های گذشته تمام رشته‌های بصورت حضوری برگزار می‌شد.

وی یادآور شد: برگزیدگان در رشته‌های کاراته، تکواندو، ووشو و آمادگی جسمانی به مسابقات بسیج کشور راه پیدا می‌کنند.

مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) اشاره داشت: رشته‌های فوتسال گل کوچیک، والیبال و فوتبال محلات زمین خاکی ویژه اهالی مناطق حاشیه شهر مشهد و در سطح استانی است و دیگر رشته‌ها ویژه بسیجیان استان است.

وی در پایان گفت: شرکت کنندگان در رده‌های سنی نوجوان، جوان، و بزرگسال در این جشنواره حضور دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها