در یادواره شهدای دانش آموز شهرکرد بیان شد:

رسالتِ دانش‌آموزان جهاد علمی در جبهه جنگ نرم است

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در یادواره شهدای دانش آموز شهرکرد مقابله با جنگ نرم با سلاح علم و دانش را رسالت دانش آموزان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۳۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

 به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان دوره اول شاهد این شهر با حضور سردار علی افضلی، فرمانده محترم تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار علی افضلی در این یادواره با تقدیر از بصیرت دانش‌آموزان و درک شرایط و برپایی یادواره شهدا برای یاران دیروز و الگو‌های امروز خود، گفت: شهدای دانش‌آموز الگوی مناسبی برای نسل جوان بویژه شما دانش‌آموزان برای تداوم راه آنها هستند و باید تلاش کنید تا با ارتباط‌گیری با شهدا بتوانید سیره و روش زندگی آن‌ها را در زندگی خود به کار بندید.

افضلی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس وظیفه دفاع از خاک و اسلام و وطن بود و در این مسیر همه شتافتند، گفت: امروز هم جبهه جنگ وجود دارد؛ اما شیوه مقابله تغییر کرده و دانش‌آموزان امروز با سلاح علم و دانش باید به جنگ دشمن بروند و در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنند.

فرمانده تیپ44 حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید، تصریح کرد: آن زمان دانش‌آموزان با شناخت درست زمان به جبهه‌ها شتافتند و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز سند این ادعاست و امروز هم دانش‌آموزان ما با تأسی به شهدای دانش‌آموز باید با شناخت درست زمان و عمل به‌هنگام تداوم‌ بخش راه شهدای دانش‌آموز دیروز باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار