خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد
همدان- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بالا بردن سطح بصیرت دینی و سیاسی و معارف الهی است.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۰۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیجسرهنگ علی مختاری معین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بالا بردن سطح بصیرت دینی و سیاسی و معارف الهی است، اظهار داشت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های عقیدتی که در سال ۹۹ انجام گرفت برگزاری دوره تربیت تعالی برای سپاه و بسیج در این راستا بود.

وی افزود: دوره تربیت تعالی در راستای معنویت افزایی پرسنل سپاه و آحاد بسیجیان صورت می‌گیرد و در قالب کلاس‌های اخلاق و احکام دانش سیاسی و معارف قرآن کریم در دو شکل تفسیر و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: در سال ۹۹ در یک اقدام ابتکاری طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی در راستای بالا بردن سطح معارف الهی بین آحاد بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا شد که مورد استقبال فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت قرار گرفت.

وی افزود: در طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی در ۹ ماهه سال جاری، ۹۰۰ نفر در آموزش‌های عقیدتی سیاسی شرکت کردند و به همین منظور از ظرفیت اساتید و روحانیان برجسته استفاده شد.

مختاری با بیان اینکه بخش عمده‌ای از آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سال ۹۹ به صورت مجازی انجام گرفت، بیان داشت: بخش دیگری از آموزش‌های عقیدتی سیاسی به اعزام دوره های عقیدتی سیاسی برای کادر مربوط می‌شود که در مشهد و قم برگزار می‌شود و در سال ۹۹ تعدادی از پرسنل به این دوره‌ها اعزام شدند.

وی اظهار داشت: برای بالا بردن سطح معارف دینی و سیاسی و احکام برای آحاد بسیجیان مسابقه‌ای پیش‌بینی شد و برای همین مسابقه ۱۰ مورد جزوه تهیه و در اختیار تمام بسیجیان قرار گرفت و بیش از ۸۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که بی‌نظیر بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان یادآور شد: با همفکری و تعامل و همکاری فرماندهی و مسئول نمایندگی ناحیه و معاونت عقیدتی در استان و همچینن فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران و با استفاده از ظرفیت اساتید مجرب و طلاب بسیجی مقرر شد که با اجرای موفق طرح چهره به چهره آموزش‎های عقیدتی سیاسی به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفته و قدم ناچیزی را برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات