تقدیر فرمانده سپاه استان از مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) از مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری به منظور تولید و پخش برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۳۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) در نشست با یوسف افشاری نیا، مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری، بخاطر برنامه های تولیدی این مرکز به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

در این نشست سردار علی محمد اکبری  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اهدای لوح سپاس به یوسف افشاری نیا، مدیرکل صدا و سیمای استان، از زحمات و تلاش‌های ارزنده در ایام گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر( مقارن با هفته اول ماه محرم ) و تدابیر و رهنمود‌های مدبرانه برای تهیه برنامه «شهر عشق»، تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است؛ در ایام گرامی‌داشت هفته امر به معروف و نهی از منکر سال ۱۳۹۹، برنامه شهر عشق به مدت هفت شب تهیه و از شبکه استانی جهان بین پخش شد.

این برنامه به منظور معرفی و ترویج فرهنگ عاشورایی، تبیین فلسفه و اهداف قیام این امام همام، بررسی ریشه‌ها، علل و پیامدهای واقعه کربلا، نقش و اثرگذاری بصیرت در حماسه عاشورا، جایگاه امام در ترویح دینداری و ولایتمداری و فضیلت امر به معروف و نهی از منکر تولید و پخش شد.

ویژه برنامه «شهر عشق» با هدف بررسی زندگی و سیره امام حسین(علیه السلام ) و یاران با وفایش روی آنتن رفته است.

«شهر عشق» با میان برنامه‌های مذهبی، پیامک و کارشناس مذهبی در دهه اول ماه محرم به صورت زنده از سیمای جهان بین پخش شد.

در این دیدار همچنین از عوامل دست اندرکار تولید برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر قدردانی شد.

ارسال نظرات