مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

آمریکا قادر نیست امنیت کاخ سیاه خود را تامین کند / دولت‌های غربی با واکسن کرونا مردم را فریب می دهند

ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: آمریکایی که مدعی امنیت برای منطقه بود امروز بیش از هزارن هزار سرباز را برای امنیت مراسم ریاست جمهوری خود به کار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۱۳۷۸۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر امروز درحاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام فاطمیه، در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس، با اشاره به کمک‌های مومنانه‌ای که در قالب طرح شهید سلیمانی، در حال برگزاری است، افزود: این رزمایش بزرگ نماد همدلی، محبت، همدردی و همراهی با اقشار ضعیف جامعه است که بر اثر بیماری منحوس دچار آسیب شدند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به تدبیر رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با صدور کمک‌های مومنانه، یک تهدید را به فرصت تبدیل کرده  است؛ لذا کشور‌های مدعی مثل آمریکا  امروزه  میلیون‌ها نفر گرفتار فقر بوده و صف‌های طولانی مردم برای جیره غذایی تشکیل میشود.

حجت الاسلام تسخیری کمک‌های مومنانه را برگرفته از سیره اهل بیت (علیهم السلام) دانست و افزود: ملت غیرتمند ایران اسلامی با کمک‌های مومنانه به افراد آسیب دیده کرونایی و نیازمندان سیره امیرالمومنین  علی (علیه السلام) را به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگر سخنان خود به ساخت واکسن تولیدی کرونا در داخل کشور هم اشاره کرد و یادآور شد: در خبر‌ها آمده است که  ۴۲ درصد مردم آمریکا به واکسن تولیدی دولت  خود اعتماد ندارد، اما ما افتخار می‌کنیم به  مسئولان انقلابی که اولین نفرات برای آزمایش واکسن تولیدی فرزندانشان بودند در حالی که دولت‌های غربی و آمریکایی مردم را به شیوه‌های مختلف درباره واکسن کرونا فریب میدهند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه امنیت ایران اسلامی در دنیا زبانزد است، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا نمی‌تواند امنیت کاخ سیاه خود را تامین کند و آن را تبدیل به یک پادگان نظامی کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: آمریکایی که مدعی امنیت برای منطقه بود امروز بیش از هزارن هزار سرباز را برای امنیت مراسم ریاست جمهوری خود به کار گرفته است.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه همان بلایی که آمریکا می‌خواست بر سر ملت ما بیاورد، امروزه گریبانگیر کاخ خود شده است، تاکید کرد: امنیت، عزت و افتخارا امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا و شهید حاج قاسم است، مرهون خون شهید فخری زاده‌ها است که علم را برای کشور آورده است.

 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار