خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیشترین آسیب در دوران شیوع کرونا به حوزه گردشگری وارد شد، ادامه داد: برآوردها نشان می‌دهد ماهانه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به این حوزه خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۱۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، حسن قاضی‌عسگر در همایش به مناسبت برقراری مجدد پروازهای ترکیه - اصفهان در سالن هتلی در این کلانشهر افزود: از سرگیری پرواز اصفهان - ترکیه و بلعکس از نظر اقتصادی، حمل بار و واردات و صادرات برای اصفهان حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیشترین آسیب در دوران شیوع کرونا به حوزه گردشگری وارد شد، ادامه داد: برآوردها نشان می‌دهد ماهانه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به این حوزه خسارت وارد شده است.

وی تاکید کرد : با توجه به این میزان خسارت‌های وارده به صنعت گردشگری باید با برنامه ریزی درست مجموعه‌های این بخش را احیا کنیم.

قاضی‌عسگر با اشاره به طراحی سفر ایمن اظهار داشت: از این رو پروتکل‌های بهداشتی در این راستا تهیه و تدوین شد و هتل‌های ایمن شناسایی و برای آن‌ها گواهی صادر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها