خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

عدالت و قاطعیت در برخورد با مفسدان در اولویت باشد

آیت الله شاهچراغی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: عدالت و قاطعیت در برخورد با مفسدان در اولویت باشد
کد خبر: ۹۳۱۴۰۳۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی، ریاست قوه قضاییه و همراهان عزیزشان خیرمقدم و خوش‌آمد عرض می‌کنم.

وی افزود: مردم ولایتمدار استان سمنان از حضورتان در استان خوشحال، قدردان و سپاسگزار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: سفرهای حضرتعالی در استان‌ها با اینکه کرونا حاکم است شجاعانه است و سفر شما در استان‌ها برکات زیادی دارد که رهبر پسند، خداپسند و مردم‌پسند است.

شاهچراغی عنوان کرد: شما بذر امید در هر استانی که می‌روید بر دل‌ها می‌پاشید و مردم شما را می‌بینند، بیشتر امیدوار می‌شوند.

وی افزود: سفرهای شما خیلی مبارک است و قوه قضاییه را مصداق یکی از احادیث حضرت رسول (ص) می‌دانم که خیر آن به مظلومان می‌رسد و ظالمان و مفسدان را مجازات می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: مردم از قوه قضاییه چند مورد را خواستار هستند که عدالت و قاطعیت در برخورد با مفسدان در اولویت باشد.

اعتبار حاکمیتی و اعتماد مردمی و نظامی؛ مهم‌ترین سرمایه ملی

عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی، یار صدیق رهبری و یاور مظلومان و مردم محروم هستند.

وی افزود: نکته اول بقاء، دوام و اقتدار هر نظام سیاسی و حکومتی در سرمایه ملی است، سرمایه ملی تعاریف و اصطلاحات مختلفی دارد و مهم‌ترین سرمایه ملی، اعتبار حاکمیتی و اعتماد مردمی و نظامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور آیت‌الله رئیسی در استان، موجب امید و شادمانی است و سفرهایی از این دست اعتبار و اعتماد عمومی را تقویت می‌کند.

گلرو گفت: اجرای عدالت در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به‌عنوان یک نسخه اساسی برای پیشرفت کشور برای مرحله آینده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با حضور آیت‌الله رئیسی در جامعه، علاوه بر توجه به کاستی‌ها و ضعف‌ها، اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز تقویت می‌شود.‌

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی باقدرت حرکت کند و دولت‌ها و حکومت‌ها و حاکمیت‌ها و همه ارگان و دستگاه‌ها کار را برای مردم راحت کنند.

گلرو بیان کرد: برای بی‌اثر کردن تحریم باید تلاش کنیم و از تحریم در واقع پلی برای آینده بسازیم.

وی گفت: همان‌گونه که استاندار سمنان نیز عنوان کردند، امیدواریم با پیگیری ریاست محترم قوه قضاییه، کاروانسرای میدان سعدی آزاد و فضایی باز در مرکز شهر ایجاد شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احیای دادسرای مهدی‌شهر به‌عنوان یکی از مطالبات مردمی و تکمیل ساختمان دادگستری سرخه پیگیری شود.

گلرو افزود: در ارتباط با واحدهای تولیدی، توسط مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه تأکید شد که واحدهای تولیدی باید حفاظت شود.

وی گفت: دانشگاه فرزانگان آخرین دانشگاه مانده واحد خواهران است که تجمیع شدن آن برخلاف برنامه ششم توسعه، بخش ششم ماده ۲۸ است، هرگونه طرح اجرایی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

دادگاه اقتصادی در تمام شهرستان‌ها ایجاد شود

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز بیان کرد: حضور آیت‌الله رئیسی در استان سمنان برای فعالان اقتصادی بسیار ارزشمند است و آمدن شما به قوه قضاییه و موضع‌گیری‌هایتان در ارتباط با صنعت و تولید دور از انتظار نبود.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی، تمام زوایا و زیر و روی مسؤولیت خود را می‌دانند و برای رفع گرفتاری‌های صنعتگران و فعالان اقتصادی در تلاش هستند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: بازدید ایشان از واحدهای تولیدی بسیار ارزشمند است و در تمام شهرستان‌ها دادگاه اقتصادی باحضور فعالان اقتصادی تشکیل شود.

جمعه‌ای گفت: در خرداد سال ۹۷ شورای هماهنگی اقتصادی در کشور تشکیل شد و اختیارات کامل در رابطه با امور اقتصادی شورا اعطا شد که این امر به رفع گرفتاری‌های مردم سرعت بخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار