خبرهای داغ:

ایجاد دادگاه خاص بخش اقتصادی در استان سمنان/تحقق رأی دیوان عدالت اداری در خصوص مشاغل سخت

رئیس انجمن مدیران صنایع و معادن استان سمنان خواستار ایجاد دادگاهی خاص برای بخش اقتصادی استان سمنان با قضات کارآزموده شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
ایجاد دادگاه خاص بخش اقتصادی در استان سمنان/تحقق رأی دیوان عدالت اداری در خصوص مشاغل سختبه گزارش خبرگزاری بسیج، رستم سعدالهی، رئیس انجمن مدیران صنایع و معادن استان سمنان در نشست مؤثرین و نخبگان استان سمنان با ریاست قوه قضائیه در شاهرود با خیرمقدم به ریاست محترم قوه قضائیه، استاندار پرتلاش و خدوم استان سمنان و همه حاضران در این جلسه خیر مقدم می‌گویم، افزود:از حمایت همه جانبه و ورود مناسب و موثر ریاست قوه‌ی قضائیه در جهت رفع مشکلات صنعت، کارآفرینان و فعالان اقتصادی کشور تشکر می‌کنم.
وی افزود: به دلیل وجود بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و معدنی فعال در استان، تعداد زیادی از کشاورزان و همچنین فعالان بخش خدمات و گردشگری در ارتباط با وضعیت اقتصادی استان فعال هستند و لذا درخواست داریم تا دادگاه ویژه‌ی اقتصادی در این استان ایجاد گردد.
سعداللهی با اشاره به اینکه درخواست ایجاد دادگاهی خاص برای بخش اقتصادی استان سمنان با قضات کارآزموده گفت: الزام مدیران دولتی، شرکت‌ها و بانک‌ها به اجرای قوانین و مقررات تعیین شده برای خروج از بن بست‌ها ضروری است.
وی رصد کلیه ارگان‌های دولتی مرتبط با مسائل و موارد اقتصادی توسط سازمان بازرسی بمنظور تحقق آرمان‌ها و ارائه پیشنهاد‌های عملی و علمی و کاربردی در مسیر تولید و اشتغال را خواستار شد.
رئیس انجمن مدیران صنایع و معادن استان سمنان با تاکید بر لزوم وحدت رویه در بانک‌های دولتی، خصوصی و خصولتی افزود: عدم تملک یا تعطیلی واحد‌های صنعتی و یا بدهکاران اقتصادی توسط بانک‌ها و حمایت همه جانبه قضات و همراهی مدیران و مسئولان و عدم مسدودی حساب‌ها و جلوگیری از ثبت تغییرات مدیریتی فرد بدهکار و ضامنین آن‌ها لازم است.
وی خواستار اجرای رای دیوان عدالت اداری در خصوص کار‌های سخت و زیان آور و لزوم ثبات اقتصادی بمنظور سامان بخشی به وضعیت اقتصادی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها