خبرهای داغ:
جلسه توجیهی روابط عمومی سازمان باحضورفرماندهان پایگاه و شورای حوزه روز چهارشنبه در حوزه مقاومت بسیج۱حضرت فاطمه(س)ناحیه امام صادق بابیان نکات آموزشی توسط آقای سلطانی،مسئول روابط عمومی ناحیه برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۴۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج  از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، مسئول روابط عمومی ناحیه ضمن عرض خداقوت به فرماندهان برای زحماتی که در اجرای برنامه‌ها متحمل می‌شوند، گفت: اصطلاح روابط عمومی زیاد شنیده شده که اغلب در اعلان‌های صدا و سیما مطرح شده که با آن آشنایی دارید، در حقیقت روابط عمومی چشم و گوش هر سازمان است و اگر این چشم وگوش نباشد، انعکاس برنامه‌ها و فعالیتها، انجام نمی‌شود.
آقای سلطانی با بیان اینکه در برخی از نهادها، روابط عمومی بیشتر به رنگ آمیزی در و دیوار اختصاص داده شده، افزود:  در بسیج این نگاه متفاوت است و پایگاه‌هایی که روابط عمومی فعال دارند، موانع کمتری برای انجام کارشان دارند و با تلاش ایشان دستاور‌های زیادی داشته اند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مخاطب ما در درجه اول شخص بسیجی است گفت: هر کس به انقلاب وارزش‌ها نظام اسلامی اعتقاد دارد و به جامعه خدمت می‌کند، طبق فرمایش حضرت آقا بسیجی است.
مسئول روابط عمومی ناحیه امام صادق مخاطب شناسی در برنامه‌های بسیج را جزو الزامات اصولی کار فرهنگی اعلام نمود و خطاب به فرماندهان گفت؛ یک فرمانده اگر چشم وگوشش فقط به اعضای پایگاه خودش باشد، به زودی کارش فشل میشود،   لذا باید از  محل استحفاظی خود هم اطلاع داشته باشد و در اجرای برنامه‌ها از لحاظ مخاطب شناسی، محله‌ای نگاه کند، اگر مخاطب شناسی درست انجام شود، اثر برنامه‌ها مثبت خواهد بود و فرمانده پایگاه در هر برنامه‌ای بیشتر باید نگران رضایت مخاطب خود باشد نه نحوه‌ی گزارش دهی.
مسئول روابط عمومی ناحیه در ادامه به برنامه‌های روابط عمومی اشاره کرد و گفت:   یکی از وظایف روابط عمومی، شناسایی و معرفی کردن نخبگان محله، به رده‌ی بالاتر است که در فرصتی مناسب در برنامه‌های سیما و رادیو و خبرگزاری‌ها  نخبه بسیجی بتواند خود را در سطوح بالاتر در همه زمینه‌ها مطرح کند و به وی فرصت دیده شدن بدهیم.
در این جلسه نحوه خبر نویسی از برنامه‌ها آموزش داده شد و در پایان مقرر شد گروهی جهت ارسال خبر‌ها تشکیل و در آن خبر‌های پایگاه‌ها برای انعکاس خبری ارسال پردازش شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار