شاهرود_شهردار شاهرود در بازدید از پروژه های عمرانی این شهر بر روند اجرای پروژه ها با توجه به برنامه ریزی انجام شده تاکید کرد و گفت: پروژه ها با جدیت و تلاش مستمر و شبانه روزی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۴۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج، علیرضا حاجی محمدعلی در راستای بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری شاهرود صبح جمعه از روند اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بازدید کرد و گفت:‍ عملیات عمرانی این پروژه طبق برنامه ریزی پیش می‌رود، بیان داشت: تمامی اقدامات عمرانی در این پروژه با جدیت و تلاش مستمر و شبانه روزی ادامه دارد.
ارتقای شاخصه‌های شهری شهروندان با طرح بازپیرایی میادین شهری
شهردار شاهرود در بازدید میدانی از روند احداث میدان الغدیر، با اشاره به اینکه نقش موثر آراستگی و زیبایی مناظر شهری به خصوص میادین در ایجاد نشاط، سرزندگی و آرامش روح و روان شهروندان در این روز‌های بحرانی شیوع کرونا بسیار تاثیرگذار است، گفت: بازپیرایی میادین، ارتقای شاخصه‌های شهری شهروندان را به همراه می‌آورد.
افزایش نشاط زنان در پارک‌های بانوان
شهردار شاهرود در ادامه در بازدید از روند اجرای پارک بانوان، با اشاره به اینکه باید در نظر داشت که یکی از اهداف اصلی احداث پارک بانوان افزایش نشاط زنان در جامعه است، گفت: در حال حاضر متأسفانه تفریح‌های زنانه سالم در جامعه کم است که این خود می‌تواند عاملی برای افسردگی هرچه بیشتر آن‌ها باشد و از آنجایی که زنان نقش تأثیرگذاری را در کانون خانواده و جامعه ایفا می‌کنند بنابراین اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش نشاط آن‌ها امری ضروری است، از این رو انتظار می‌رود با احداث پارک‌های بانوان شاهد افزایش نشاط بانوان باشیم که این خود می‌تواند تأثیرات مثبت بسیاری را نیز به‌دنبال داشته باشد.
«طبیعت» و «شاهوار» پل‌هایی به‌سوی توسعه توریسم
شهردار شاهرود همچنین در بازدید میدانی از پل طبیعت، با اشاره به اینکه این پل‌ها که با هدف ایجاد محیطی با نشاط و کاربری تفریحی در کنار زیباسازی شهری اجرا خواهد شد، یکی از پروژه‌های بزرگ شهرستان شاهرود به شمار می‌رود.
حاجی محمد علی احداث پل‌های شاهوار و طبیعت را سبب ایجاد جاذبه در موضوع گردشگری و جذب توریست دانست و گفت: وجود چنین زیرساخت‌هایی در کنار استفاده‌ای که برای عموم شهروندان شاهرودی خواهد داشت؛ محیطی بانشاط و جذاب را برای آنان فراهم می‌سازد و می‌تواند زمینه‌ساز معرفی شاهرود به‌عنوان قطب گردشگری در سطح ملی نیز باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها