خبرهای داغ:
امام‌جمعه ارومیه گفت: انتخابات و اتفاقات اخیر در آمریکا نشان از افول قدرت آمریکا بوده و نباید مسئولان نظام و دولت در کلام ‌نیز به‌دنبال مذاکره و برگشت به برجام باشند.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۶۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید‌مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات و با اشاره به روایات امام صادق (ع) اظهار داشت: انسان مسلمان باید در پی رفع حوایج برادر مسلمان باشد و سعی کند تا آنجا که می‌تواند به هر صورت ممکن به آنان یاری دهد.

 امام‌جمعه ارومیه ضمن گرامیداشت دوم بهمن، سالروز آغاز قیام مسلحانه علیه رژیم ستم‌شاهی در کشور توسط مردم ارومیه و سالروز به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه توسط ارتش شاهنشاهی بیان کرد: نمونه بارز عالم دینی، مرحوم حسنی است که در برابر ضد‌انقلاب و توطئه‌های آنان ایستادگی کرد. یاد و خاطره دوم بهمن، نماد مبارزه با رژیم ستم‌شاهی بوده و این تلاش علمای مجاهد و انقلابی بود که سبب حفظ دین و انقلاب شد.

قریشی بیان کرد: انتخابات و اتفاقات اخیر در آمریکا  نشان از افول قدرت آمریکا بوده و طی روزهای گذشته مشاهده شد که ایالات متحده به چه وضعی گرفتار شده است.‌

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: معظم‌له می‌فرماید، تا زمانی که تحریم‌ها علیه ایران لغو نشوند هیچ کس نباید ادعای برجام کند و نباید مسئولان نظام اسلامی و دولتی در کلام ‌نیز به دنبال مذاکره و برگشت به برجام باشند.

 نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌‌غربی تصریح کرد: اعتماد به آمریکا همان اعتماد به شیطان است بنابراین نباید به دنبال اعتماد و حرف شنوی از آمریکا بود. همه مردم و مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار داده و به آن عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات