تبریز- مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس گفت: به زودی دفتر این صندوق در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تاسیس می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پریسا بهلولی افزود: با تصویب هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری منطقه آزاد ارس برای ارایه خدمات مناسب و سریع به شرکت‌های دانش بنیان و فناور آذربایجان شرقی، بزودی با تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تحویل محل از طرف پارک علم و فناوری استان، این دفتر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: با افتتاح این دفتر متقاضیان خدمات از جمله تسهیلات و صدور ضمانت، نیازی به حضور در دفتر منطقه آزاد ارس در ۱۳۲ کیلومتری شمال غرب تبریز ندارند.

پهلوانی اضافه کرد: صندوق پژوهش و فناوری ارس به عنوان عامل مالی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، خدمات متنوع مالی و سرمایه گذاری از جمله صدور ضمانت نامه برای تضمین حضور شرکت‌ها در مناقصات و معاملات دولتی، اعطای تسهیلات مختلف همچون نمونه سازی، تولید صنعتی، تامین محل فعالیت و سرمایه در گردش و مشارکت در طرح‌های دانش بنیان و فناور را ارائه می‌کند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس گفت: شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند جهت آشنایی با خدمات و تسهیلات صندوق به سایت اینترنتی صندوق به آدرس www.arasfund.ir مراجعه کنند.

بهلولی ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری ارس اولین صندوق پژوهش فناوری شمالغرب کشور بوده که با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری تبریز و شرکت همگامان طی سال گذشته فعالیت خود را شروع کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها