مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) به همراه تعدادی از مسئولین سپاه استان با حضور در صداوسیما با مدیرکل مرکز دیدار و در خصوص برگزاری هفته استانی گرامیداشت دفاع مقدس به تبادل نظر پرداختند .
کد خبر: ۹۳۱۴۲۲۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسن بیگدلی به همراه تعدادی از مسئولین سپاه استان با حضور در صداوسیما با مدیرکل مرکز دیدار و در خصوص برگزاری هفته استانی گرامیداشت دفاع مقدس به بحث و تبادل نظر پرداختند .

وظیفه امروز ما حفاظت از انقلاب اسلامی ومقابله با توطئه های دشمنان است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد مناسب و شایسته صدا و سیما نسبت توجه و پرداخت به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: رسانه استانی در تمام عرصه های خدمت رسانی وانعکاس حضور فعال ومناسبی ارائه می کند که جای تشکر و قدردانی ویژه دارد.

 وی از هفته استانی دفاع مقدس بعنوان فرصتی مناسب جهت بازخوانی کتاب عظیم دفاع هشت ساله نام برد و اظهار داشت: مردم مومن استان در آن روزها نقش برجسته و قابل ستایشی را به نمایش گذاشتند و امروز هم وظیفه مردم شجاع، متدین و ولایتمدار استان زنجان حراست و حفاظت از انقلاب ،کشور و مرزهای ایران اسلامی در مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف می باشد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان نیز در این دیدار تجربه برنامه های ایام سالگرد دفاع مقدس را در مهرماه گذشته موفق ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از عملکرد  رسانه استانی افزود: برنامه های متعددی برای هفته استانی دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

سرهنگ عباس بابایی برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای دفاع مقدس، برنامه اسوه های صبر و مقاومت، میز خدمت  و اردو های جهادی را از جمله این برنامه ها اعلام کرد که با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان به روی آنتن خواهد رفت.

 مدیرکل صداوسیمای استان نیز در ادامه این نشست هم اندیشی اظهار داشت: رسانه ملی بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران است و بازخوانی و واکاوی فرهنگ ایثار آحاد مردم انقلابی و مظلومیت شهدا یکی از مهمترین وظایف صدا و سیما است که لازم است در این خصوص جریان سازی برای افکار عمومی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

 سید محسن لطیفی با تاکید بر این مطلب که صدا و سیما و سپاه پاسداران در یک راستا و با هدف مشترک خدمت رسانی می کنند،افزود: همه نهادهای فرهنگی کشور باید بمنظور بهره مندی از والدین شهداء بعنوان یادگاران با ارزش و بی بدیل شهداء دست یاری به سمت رسانه بگیرند تا تصویر و کلام آنها در قاب تصور جاودانه بماند.

 مدیرکل مرکز آغاز نهضت مستند سازی رزمندگان، ایثارگران و شهداء استان زنجان را گامی مهم در عرصه جنگ نرم خواند و تصریح کرد: حضور ایثارگران و یادگاران روزهای پر افتخار دفاع مقدس از هر صنف و گروه با هدف متعالی نشر ارزشهای دفاع مقدس مهم است و باید در این حوزه جذب حداکثری داشته باشیم.

 وی بر آمادگی رسانه استانی در پوشش برنامه های هفته استانی دفاع مقدس با مشارکت سپاه انصارالمهدی و سایر نهادهای فرهنگی که در زنجان با دهه مبارک فجر همزمان شده، تاکید کرد.

ارسال نظرات