خبرهای داغ:

برگزاری دوره های توانمند سازی صالحین هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری دوره های توانمند سازی شجره طیبه صالحین برای سرگروه ها و مربیان بسیجی شهرستان هندیجان با تلاش معاونت تعلیم وتربیت ناحیه خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۲۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، دوره های توانمند سازی سرگروه ها و مربیان شجره طیبه صالحین شهرستان هندیجان با دعوت از استاد تعلیم و تربیت سپاه استان برگزار شد.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت : ازتلاش خوب و تاثیر گذار معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان در برگزاری دوره های توانمند سازی تقدیر و تشکر می شود و اینگونه دوره ها برای بسیجیان شهرستان برای آگاه سازی مسائل وموارد فرهنگی امری لازم و مفید است .

 

وی افزود: ناحیه سپاه هندیجان در مسائل تربیتی کارهای تاثیر گذاری را با تلاش معاونت تعلیم و تربیت با حضور مستمر در حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهری و روستایی برای خواهران و برادران برداشته شده و در کارهای مختلف شجره طیبه صالحین پیش قدم است.

 

وی بابیان کمک های جهادی در شهرستان هندیجان گفت: بسیجیان شجره طیبه صالحین شهرستان هندیجان در قالب گروه های جهادی بسیج کارهای تاثیر گذاری ازجمله توزیع بسته های کمک معیشتی و اقلام بهداشتی و عمرانی پای کار هستند.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در شهرستان هندیجان با همکاری شجره طیبه صالحین و گروه های جهادی بسیج بیش از ۷هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شده که جای تقدیر دارد و روند برگزاری کلاس های حلقات صالحین در سطح حوزه ها و پایگاه های شهرستان هندیجان بسیار خوب و مطلوب است.

در ادامه دوره های توانمند سازی سرگروه ها و مربیان شجره طیبه صالحین با استاد یار دیدار و از تلاش های مستمر در کارهای شجره طیبه صالحین تقدیر و تشکر شد و همچنین از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حیدریان نژاد معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان به شایستگی تشکر می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها