فرمانده سپاه استان گفت: امروز راهبرد های آمریکا در منطقه خاورمیانه با شکست روبه رو شده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۹۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه با پاسداران ستاد سپاه استان گفت: آمریکا امروز در رویکرد جدید خود به دنبال کوچک شمردن قدرت دفاعی ایران است ولی مشاهده می کنید که آنها امروز جرات حرکت علنی در کشور عراق را هم ندارند.

وی افزود: رشد و پیشرفت نیروهای یمنی باعث زمین گیر شدن عربستان در یمن شده و در سوریه ابتکار عمل به دست ارتش سوریه افتاده است.

او ادامه داد: خروج از برجام و فشار حداکثری بر  مردم ایران دو دوره رئیس جمهور قبلی آمرذیکا انجام شد و امروز مشاهده می کنید که با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مقاومت مردم ، آمریکا به اهداف خود دست نیافته است.

سردار دامغانی تصریح کرد: راهبرد امریکا در دوره رئیس جمهور جدیدف گرفتن قدرت از ایران از منابع قدرت است و به شکلی جدید راه رئیس جمهور قبلی را دنبال می کنند.

فرمانده سپاه استان اظهار داشت: سند برنامه حرکت سپاه استان شکل گرفته که در سازماندهی و رویکرد تغییراتی ایجاد شده و برکات فراوانی را به همراه داشته است.

وی افزود: در حوزه محرومیت زدایی فعالیت های گسترده ای صورت گرفته و رویکرد ما در اجرای طرح محله ای مسجد محور مورد توجه مسئولین نیز قرار گرفته است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها