خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران همواره با ترفندهای استکبار جهانی مقابله کرده است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت ایران همواره با ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی مقابله کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۲۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در ارومیه، با بیان اینکه صبر و روحیه والای مردم توطئه‌های بدخواهان و دشمنان را خنثی کرده است، اظهار داشت: امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مثال زدنی است و این امنیت را مدیون خون شهدای والامقام و رشادت فرزندان این مرز و بوم هستیم.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره با ترفندها و توطئه‌های استکبار مقابله کرده و در زمان حاضر نیز با صبر و بزرگواری مردم تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هرکسی که دلش با ایران، انقلاب و اسلام همراه باشد، بسیجی است و امروز همگان می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های سپاه پاسداران برای تعالی کشور گام بردارند، اضافه کرد: امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مثال زدنی است و این امنیت را مدیون خون شهدای والامقام و رشادت فرزندان این مرز و بوم هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امیدواریم در راستای کمک به احداث خانه‌های محرومان، توسعه روستاهای محروم مرزی، روستاهای نیازمند در حوزه آب رسانی، مدرسه سازی، بهداشت و درمان بتوانیم اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

این مسئول اظهار کرد: سپاه با بازی های سیاسی، جناحی و … هیچ کاری ندارد و هر کجا انسانی باشد که دل در گرو نظام و انقلاب داشته باشد جزو جغرافیای بسیج و سپاه است و سپاه خانه همه آنهایی است که دل‌شان برای اسلام، انقلاب و ایران می تپد.

شهسواری خاطرنشان کرد: جوانان شیعه و سنی این استان بر علیه دشمن یک صدا بوده و خون‌شان در هم آمیخت و  برای حفظ نظام و انقلاب فداکاری ها کردند.

انتهای پیام.

ارسال نظرات
آخرین اخبار