رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هر نظام است که باید به نیکی از آن حراست کرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۵۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سید حسن حسینی امروز در جلسه هماهنگی با رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار رحیم عباس‌زاده، اظهار کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هر حکومتی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید به نیکی از آن حراست و پاسداری به عمل آید.

این مسئول ادامه داد: امنیت و ثبات منطقه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، ولی خیلی از مردم نمی‌دانند که سردار سلیمانی ستاد بازسازی عتبات عالیات را هم از خودشان به یادگار گذاشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی با بیان اینکه، كار تمامی اعضاء ستاد بازسازی عتبات عاليات خدمت به اهل بيت‌(ع) است كه بايد با نيت خالص صورت بگيرد، ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی به خاطر ارادت به اهل بيت(ع) حاضر هستند در راستای نشر فرهنگ اسلامی با تمام توان تلاش کنند.

عباس‌زاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی در دل مردم و آزادی‌خواهان جهان جای گرفته و جمهوری اسلامی معادلات استکبار جهانی را به هم ریخته است که همه این ها را مدیون آموزه‌های ظلم‌ستیزی اسلام هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات