معاون سازمان بسیج رسانه:

نوجوانان در تیررس هدف‌های دشمن در فضای مجازی هستند

کارآموزیان در مصاحبه ای بر تیررس بودن نوجوانان در هدف‌های دشمن در فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۷۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی کارآموزیان در مصاحبه با برنامه «تنگه احد» رادیو گفت‌وگو اظهار کرد: دشمن با انواع و اقسام رسانه هایشان با یک آرایش خیلی منسجم به ما می تازند و هدف آن‌ها از قبل مشخص بوده که غایت اصلی آن‌ها نیز تسخیر و تغییر افکار بوده است.

وی افزود: اکنون خاک ریزها دشمن به داخل منازل ما آمده و بسیاری از خانواده‌ها بدون آنکه تکنیک‌هایی را بدانند در آماج حملات و بمب‌های نامرئی دشمنان قرار دارند.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور بیان کرد: اکنون ما اثرات این بمب های نامرئی را در بسیاری از موارد شاهد هستیم و دو مشکل وجود دارد که یکی به بحث های حاکمیتی برمی گردد که می توان گفت این مسئله به خوبی شگل نگرفته است که یکی از ان موارد عدم تحقق 40 فرمان مقام معظم رهبری به شورای عالی فضای مجازی و عدم شکل‌گیری شبکه ملی اطلاعات بوده است.

کارآموزیان خاطر نشان کرد: باید این مسئله را پذیرفت که ما متاسفانه مواجه خوب و نحوه استفاده صحیح از رسانه ها را بلد نیستیم، امروز سواد رسانه ای یک واجب عینی است.

وی تصریح کرد: اگر اکنون اتفاقات خوبی در حوزه فضای مجازی شکل گرفته تماما منبع آن به خاطر بحران هایی است که جبهه استکبار برای ما به وجود آورده است که آخرین آن شهادت سردار دلها بود.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد: اکنون در یک دهه اخیر مرزبندی صحیح و سریع در میان بچه های انقلاب و دشمن شکل گرفته و مواج فعال و مبتکرانه در فضای مجازی بسیار منجسم تر در حال پیشبرد است که می‌توان به جریان رسانه‌ای اربعین حسینی اشاره داشت.

کارآموزیان گفت: سه دستورالعمل بسیار مهم را دشمن به درستی پیش گرفته که باید آن را درنظر داشته باشیم، که نخستین آن محتوا است دومین دستورالعمل را که مفهوم سازی است، نکته سومی که وجود دارد و نباید آن را فراموش کنیم اهمیت توجه به نوجوانان است که در تیررس دشمنان در فضای مجازی هستند.

ارسال نظرات