شاهرود_جلسه هیات اندیشه ورزی با حضور مسئول بسیج فرهنگیان استان سمنان و اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۰۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
برگزاری هیأت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، جلسه هیات اندیشه ورزی با حضور مسئول بسیج فرهنگیان استان سمنان و اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان شاهرود برگزار شد.
در این نشست که در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، سرهنگ محمد یعقوبی مسئول بسیج فرهنگیان استان سمنان در مورد اهمیت تکریم و تقدیر از معلمان، پویش لبخند رضایت و کارجهادی در ارتباط با دانش آموزان جامانده از تحصیل و همچنین خلا بعد پرورشی دانش آموزان مطالبی بیان کرد.
هادی عامریان مسئول هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شاهرود و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود هم در مورد ارزش کار معلمان در دوران کرونا و تقدیر و تشکر از آن‌ها و تداوم پویش لبخند رضایت در طول سال و فعالیت‌های جهادی معلمان سخنانی گفت.
محمد نژاد مسئول کارگروه جهادی بسیج فرهنگیان استان نیز در این نشست خواستار پیگیری اجرای سازمان یافته برنامه‌ها و فعالیت‌های معلمان جهادگر شد.
در این نشست علی اکبر شکوری مسئول کانون بسیج فرهنگیان شاهرود هم گزارشی از اقدمات این کانون بویژه در ایام شیوع کرونا ارائه و از تلاش فرهنگیان در این ایام تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها