خبرهای داغ:

برنامه‌های دهه فجر فرصتی برای بیان ماموریت‌های انقلاب اسلامی در گام دوم برای دانش‌آموزان

شاهرود_ سرپرست فرمانداری شاهرود گفت: برنامه‌های دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان ماموریت‌های انقلاب اسلامی در گام دوم برای دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۰۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
برنامه‌های دهه فجر فرصتی برای بیان ماموریت‌های انقلاب اسلامی در گام دوم برای دانش‌آموزانبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای آموزش و پرورش شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان ماموریت‌های انقلاب اسلامی در گام دوم برای دانش‌آموزان است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه در خصوص توسعه آموزش، نقش و اهمیت آن باید بازنگری شود، افزود: کشور‌هایی که در حوزه‌های مختلف جایگاه خوبی دارند به نظام آموزش و پرورش نگاه ویژه داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه تا قبل از شیوع ویروس کرونا به آموزش‌های مجازی توجه کافی نشده بود، اظهار داشت: برای ارایه آموزش مجازی، توسعه نرم افزاری، اینترنت و خدمات فناوری اطلاعات ضروری است، معلمان و مربیان هم باید به تولید محتوا وقت بیشتری صرف کنند.
جلالی گفت:: مشارکت حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و معدن برای آموزش دانش آموزان ضروری است، باید بخشی از ظرفیت‌های معطل مانده آموزش و پرورش در قالب قرارداد‌های مشارکتی به بخش غیر دولتی واگذار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها