خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار بابیان اینکه 35 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در گرمسار برگزار می‌شود، گفت: انتقال مفاهیم و وقایع انقلابی برای نسل جدید در محوریت برنامه‌ها قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۲۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

مریم گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، با اشاره به اینکه 35 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در گرمسار برگزار می‌شود، اظهار داشت: ترویج روحیه شهادت‌طلبی و تبیین آرمان‌ها و مفاهیم انقلابی برای نسل جدید در محوریت برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت قرار دارد.

وی برگزاری یادواره شهدای انقلاب، نشست‌های بصیرتی و جشن‌های محله‌ای انقلاب را از برنامه‌های مهم ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقه قرآنی از سوره مبارک «فجر» در بخش ترجمه و حفظ، جشن روز ولادت حضرت زهرا (س)، پویش هر پایگاه یک خدمت جهادی، ایستگاه سلامت به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام است.

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار از برگزاری مسابقه ساخت نمونَک نمادهای انقلابی و ترسیم کاریکاتور از چهره‌های منحوس غربی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محله‌ای، معرفی کتاب در باب سیره زندگی حضرت زهرا (س) و انقلاب اسلامی ایران، تجلیل از انقلابیون محله و مادران شهدا از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

گلینی با تأکید بر اینکه ایستگاه‌های صلواتی و سلامت و غرفه‌های فرهنگی و هنری در این ایام برپا خواهد شد، گفت: اجرای گروه‌های سرود نوجوانان و کودکان از شعرهای انقلابی برای اهالی محله و تجدید بیعت بسیجیان با شهدا و امام راحل (ره) در مزار شهدا و فضاسازی محله از برنامه‌های عمومی پایگاه‌های بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها