در ادامه خدمت جهادی، به همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان، 100 عدد تبلت و دو عدد لپ تاپ در بین دانش آموزان نیازمند استان سمنان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۸۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مجید معینی جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان با پیگیری از معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران تعداد 100 عدد تبلت و 2 عدد لپ تاپ به ارزش 200 میلیون تومان را برای خدمت به دانش آموزان نیازمند استان تهیه و در اختیار آنها قرار داد.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان افزود: در ایام شیوع کرونا معاونت آماد سپاه استان خدماتی از قبیل همکاری با نیروهای بسیجی در خصوص ضدعفونی معابر، سطوح و اماکن داشته و تاکنون حدود 50 هزار عدد ماسک و 15 هزار لیتر مایع ضدعفونی سطح و 3 هزار لیتر مایع ضدعفونی دست را در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت زدایی با در اختیار قراردادن حدود 100 خودرو با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان همکاری بسیاری در خصوص جابه جایی سبد های کالا و خوراک دام به مناطق محروم شده است .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها