معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) خبرداد:

نصب المان‌‌های کنگره 3535 شهید در سه شهر استان زنجان

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: المان‌‌های کنگره 3535 شهید زنجان در سه شهر زنجان، نیک پی و ارمغانخانه نصب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۹۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: تولید آثار و محتوای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ادامه دارد و نگاتیو‌های دوران دفاع مقدس با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در حال اسکن برای چاپ کتاب عکس شهدا و رزمندگان استان زنجان است.

نصب المان‌‌های کنگره 3535 شهید در سه شهر استان زنجان

وی با بیان اینکه سه کمیته کنگره شهدای استان زنجان فعالیت‌های خود را در مرحله عملیاتی دنبال می‌کنند، ادامه داد: کمیته یادمان‌ها و گنجینه‌ها در شهر‌های زنجان، نیک‌پی وارمغانخانه المان‌هایی را برای یاد بود شهدا، غواصان دریا دل و رزمندگان زنجانی برای نصب در میادین اصلی و مکان‌هایی که امکان ساخت یادمان وجود دارد، آماده سازی می‌کند.

این مسئول با اشاره به رونمایی از سه کتاب دفاع مقدس در زنجان، افزود: ۵ کتاب نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان رونمایی می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از آماده سازی تاریخ شفاهی رزمندگان و ایثارگران استان زنجان خبر داد و گفت: کمیته علمی اقدامات ستادی انجام و در مرحله فراخوان برای فعالیت‌ها است.

موسوی با اشاره به ساخت مستند بمباران زنجان و مدرسه بینش توسط حوزه هنری، اظهار کرد: نواقصات این مستند حل شده و در دهه استانی دفاع مقدس استان زنجان رونمایی می‌شود.

وی بیان داشت: مستند خلبان جانباز واعظی آماده‌سازی شده و مستند شهید ابراهیم اصغری و مستند مادران شهدا نیز در دست اقدام است.

این مسئول از پیشتازی کمیته‌های یادمان و گنجیه‌ها، علمی و آفرینش‌های هنری در اجرای برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خبر داد و افزود: کمیته‌های بسیج هنرمندان ورزش و جوانان نیز پیشتاز هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار