سردار زهرایی در مراسم اهدای کمک های مومنانه به اقلیت های دینی عنوان کرد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به لزوم اتحاد و همدلی برای پیروزی در مقابل استکبار جهانی افزود: وحدت کلمه رمز موفقیت جمهوری اسلامی بوده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۳۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج، مراسم توزیع کمک‌های مومنانه ویژه اقلیت‌های دینی صبح امروز (یکشنبه) با حضور سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی، همایون سامه‌یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوریان و کلدانی در مجلس و آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارامنه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 

 مسئول سازمان بسیج سازندگی طی سخنانی در این مراسم  گفت: یکی از مولفه هایی که در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بوده و هیچ کس نمی‌تواند آن را کتمان بکند نقش آفرینی همه آحاد ملت بود. انقلابی که مردم پایه است و بدون مردم از هیچ بزنگاهی عبور نکرده است .

وی با اشاره به نزدیک بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود:در آستانه طلیعه فجر، نور و پیروزی هستیم. انقلابی که انقلاب نور و انفجار نور بود، از ۵ گام اساسی دو گام آن را برداشته و آن خود انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و اکنون در مرحله دولت سازی اسلامی و جامعه سازی است.

سردار زهرایی با اشاره به مولفه های انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از مولفه های انقلاب اسلامی، دفاع از مظلوم و نه مظلوم شیعه تنها، اهل تسنن تنها، کلیمی تنها و یا زرتشتی تنها؛ بلکه مظلومینی که در سرتاسر گیتی هستند و مقابله با ظالم، هر ظالمی با هر لباس و رنگی که در جهان حق مظلومین را ضایع می‌کند، همین ویژگی باعث می شود که گستره انقلاب اسلامی در دفاع از مظلوم محدود به جغرافیای سیاسی و زیست‌بوم خودش نشود و به سراسر جهان هستی گسترش پیدا بکند. همین ویژگی باعث می شود در مقابله با ظالم محدود و محصور به مرز های خودمان نشویم؛ بلکه هر جایی که ظالمی ظلم می کند و جبهه استکباری شکل گرفته حتما وظیفه ذاتی خودمان می بینیم که در مقابل آن ایستادگی کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به لزوم اتحاد و همدلی برای پیروزی در مقابل استکبار جهانی افزود: وحدت کلمه رمز موفقیت جمهوری اسلامی بوده است.بسیج بزرگترین ماموریتش تبدیل کنندگی تهدیدها به فرصت‌ها است و ما نمی‌توانیم از قطار محرومیت زایی، از آدم های محرومیت زا، از قوانین محرومیت زا و کمپین فشار حداکثری علیه انقلاب اسلامی گذر کنیم مگر اینکه تمامی ظرفیت ها را به کار بگیریم ما باید در جبهه حق خودمان در کنار یکدیگر قرار بگیریم.

ارسال نظرات