خبرهای داغ:
فرمانده سابق پیشمرگان اقلیم کردستان عراق گفت: شهید سلیمانی باعث بسیج مردمی در منطقه علیه داعش شد و اگر این سردار شجاع نبود، دمشق و بغداد اکنون در سلطه داعش بود.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۷۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، محمد حاجی‌محمود، دبیرکل حزب سوسیالست اقلیم کردستان با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام والای شهدای مدافع حرم و شهدای 8سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی با حضور بر سر مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و ادای احترام به همرزم شهیدش سردار تقوی، یاد و خاطرات دلاوری‌های شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

محمد حاجی‌محمود در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه شهید سلیمانی نقشی محوری و مهمی در مقابله با فتنه داعش در کشورهای عراق و سوریه داشت، اظهار داشت: حضور شهید سلیمانی باعث مردمی شدن مقاومت در این کشورها شد و همین مسئله باعث شکست فتنه داعش شد.

دبیرکل حزب سوسیالیست دموکرات کردستان بیان داشت: اگر شهید سلیمانی و مجاهدت‌های الهی این سردار نبود دمشق و بغداد اکنون در سلطه داعش بود.

 

این همرزم شهید سلیمانی در مورد اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ابراز کرد: پارلمان و دولت عراق باید در این زمینه اقدام کنند ولی به‌دلیل وجود احزاب مختلف در عراق این بستر برای خروج آماده نشده است.

فرمانده سابق پیشمرگان اقلیم کردستان عراق افزود: متأسفانه برخی از احزاب سیاست‌های خود را از کشورهای دیگر دریافت می‌کنند و این خروج آمریکا را مشکل کرده است و اگر نه آمریکا باید برود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها