خبرهای داغ:
پنجمین یادواره اولین شهید مدافع حرم باغملک در گلزار شهدای روستای چلچلک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۸۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی با اشاره به اینکه شهدا رهرو میخواهند در این مراسم گفت: در زمان جنگ وقتی فرزندان ما در حال جنگیدن بودند عده ای گرفتار دعا خواندن بودند و فکر می کردند که اسلام رفتن به مکه و زیارت است ، در صورتی که یکی از درهای ورودی بهشت جهاد است.
*سردار عبدالفتاح اهوازیان* ضمن بیان اینکه ما همچون یک کوهنورد هستیم افزود: من و شما ۴۰ سال در جهاد و ۱۰ سال در جهاد مدافعین حرم هستیم و باید در این یادواره ها ببینیم برای شهدا چه کرده ایم و چند چند هستیم.
وی ادامه داد: امروز عده ای ریاکار با لباس مذهب ، با سخن مذهب ، با ریش و یقه مذهب ، مذهبیان را فریب میدهند و کشور ما ام القرای بلاد مسلمین و الگوی تمام جهانیان است ، ۴۰ سال شهید نداده ایم که الان عده ای غرب گرا برای ما خط و نشان بکشند ، ۴۰ سال است که فرزندان ما اسلحه بر زمین نگذاشتند و پوتین از پا درنیاوردند بخاطر یک عده چموش و غرب پروده اجازه نخواهیم داد که امورات مسلمین را به دست بگیرید.
کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و مکتب حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مکتب قاسم سلیمانی یعنی الگو گیری و قابل تاسی و پیاده کردن آن در زندگی و مدافعین حرم تنها جنگجو نبودند و مودت داشتند و دوست داشتنی بودند ، رو به روی ظالم میماندند و گمراه نبودند که شهید مجتبی زکوی زاده دختران خود را رها میکند و میرود و کاری حسین گونه کرد.
وی عنوان کرد: دولت جوان یعنی کسانی که روحیه جهادی و انقلابی دارند و با ظهور حاج قاسم و یارانش افسانه آرش کمانگیر و کاوه آهنگر و....دود شد و به هوا رفت.
سردار اهوازیان یادآور شد: شهدا وقتی داشتند جان میدادند عده ای لیبرال مسئولیت بدست می گفتند که اینها لبو فروش ، کاسب تحریم هستند و پول های ما را بردند و گفتند زمان موشک تمام شدند و مملکت ارتش و سپاه نمی خواهد ، ولی این شهدا به ما یاد دادند که ایران قوی بر همه چیز سیطره پیدا میکند و امروز ما مدیون قطرات عزت این شهدا هستیم.
وی خاطر نشان کرد: وقتی هزاران ماشین از ترس داعش فرار میکردند ۶ ماشین به سمت داعش میرفت که حاج قاسم سلیمانی و یارانش بودند ، ماشینش را میزنند و مجروحش میکنند اما دست بر نمی دارد و در این ایام فتنه که بین شیعه و سنی تفرقه میندازند ۲۵ هزار جوان سنی تحت فرمان حاج قاسم بودند و تحت لوای مدیریت حاج قاسم سلیمانی گروه حشد شعبی را تشکیل میدهند که این عزت و اقتدار است.

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی با اشاره به اینکه داعش داشت وارد ایران میشد افزود: برادران و خواهران قدر شهید مجتبی ها را بدانید ، وقتی داعش زن ها را اسیر میکرد برای آنها سند درست میکرد و هویت و شناسنامه آنها را باطل میکرد ، اگر کسی حرف میزد سر پدر و برادر و مادر آنها را جلوی دختران میبریدند.
وی ادامه داد: برخی لیبرال ها با رای من و شما امورات ما را در دست گرفتند و استاد دانشگاهی میگوید مدافعان حرم شما را فریب ندهند و داعش عرب است و با عجمان کاری ندارد!! چرا دروغ میگویید!! داعش مجلس آمد ، رژه اهواز آمد ، ۳ بار به ناجا حمله کرد که همه آنها دستگیر شدند و عربی بلد نبودند ، اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید در کرمانشاه و همدان میجنگیدیم.
سردار اهوازیان بیان کرد: تا صحبت میکنیم میگویند خوزستان یک دهات است و شما از دهات آمده اید ، افتخار میکنیم که دهاتی هستیم ، در دهات گاو دوشیدیم اما وقتی مسئولیت گرفتیم مردم را ندوشیدیم و افتخار ما امروز این است که آقا مجتبی از این روستا به سوریه رفت و حاج قاسم از روستایی دیگر جهاد کرد.
کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بیان کرد: در تهران شهرداری عکس های حاج قاسم سلیمانی را به اندازه یک هنر پیشه پخش نکرد و میگوید بودجه ندارم!! که دروغ میگویند و می ترسند که شور خون قاسم سلیمانی کاری کند که در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای بدهند که از مکتب حاج قاسم باشد و می گویند که مجلس انقلابی نتیجه شهادت خون حاج قاسم است و باید نور آن را در قلوب خاموش کنیم.
وی ادامه داد: بعضی از آقایان بیت المال را میگویند مال خودمان است ، اما یکی مثل حاج قاسم وقتی در خانه سوری ها بود نامه نوشت که اگر خسارتی به خانه هایتان وارد شد بگویید تا پرداخت کنیم و در این دنیا فانوس دریایی ما حاج قاسم سلیمانی است ، آمریکایی ها نقشه خانه حاج قاسم را روی گوگل قرار دادند و می گفتند هر کس حاج قاسم را بزند چند میلیون دلار جایزه دارد و وقتی میگفتیم حاج قاسم بیا خانه را عوض کن گفت نه مگر فرق من با مردم چیست؟! سوار ماشین ضد گلوله نشد و میگفت بین من و مردم فاصله نگذارید.....
سردار اهوازیان با اشاره به اینکه حاج قاسم کار مردم را کار خدا میدانست افزود: دولت مردان ما باید بدانند که حاج قاسم سلیمانی چطور بود و در سیل خوزستان با ۲۰ دقیقه حرف زدن تمام مردم بسیج شدند و می گفتند چون حاج قاسم گفت ما باید انجام دهیم.
وی عنوان کرد: ۵ ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری است که متاسفانه عده ای انقلابی نما از همه احزاب به ما دروغ گفتند و فرزندان ما را دچار دوگانگی کردند و سَم یک مملکت این است که جوانان آن را سرخورده کنند و با قیافه های ظاهرا خوب خود را نشان میدهند ، بصیرت به قلب است و عده ای که حتی در تشییع حاج قاسم سلیمانی شرکت نداشتند میخواهند برای ریاست جمهوری باشند.


کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در پایان با اشاره به توانایی های نظامی ایران خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب به تنهایی به خاکریز دشمن زد و فرمودند ما از آمریکا ، انگلیس و فرانسه واکسن نمی خواهیم که این فشارش بیش از ۱۰۰ موشک میباشد و این یعنی به غرب اعتماد نکنید ، اما لیبرال ها میگویند شما در علم دخالت کرده اید!!؟؟ و ظاهر گول زنکها بدانند که خط قرمز ما و عزت ما حاج قاسم سلیمانی است.

 

یادآور میشویم که شهید مجتبی زکوی زاده در تاریخ ۹۴/۹/۱۰ در حلب سوریه ، منطقه العیس به شهادت رسید و دارای دو فرزند دختر به نام های فاطمه و ریحانه میباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها