خبرهای داغ:
سرهنگ صادق پور از افتتاح بزرگترین مرکز بهداشت استان در شهرستان تاکستان به همت بسیج سازندگی قزوین در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۰۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
سرهنگ مهدی صادقپور مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به ساخت ۹ منزل مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان عنوان کرد: این خانه‌ها در تاکستان، آوج، طارم سفلی و الموت است که با حمایت بسیج سازندگی و اعتبار قرار گاه خاتم (ص) ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در خصوص برنامه‌های ایام دهه فجر تصریح کرد: افتتاح بزرگترین مرکز بهداشت استان در تاکستان با اعتبار ۵ میلیارد تومان که با حمایت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت استان بوده، از برنامه‌های ویژه این ایام است. همچنین افتتاح پروژه منبع آب و ۵ پروژه جدید از برنامه‌های شاخص ما در این دهه می‌باشد.

وی در خصوص مرکز دیالیز تاکستان گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد انجام شده که مشکلات افراد دیالیزی این شهرستان را مرتفع خواهد کرد.

صادقپور در ادامه گفت: پروژه‌های فرهنگی و سازندگی موثری نظیر ساخت خانه عالم، پروژه فرهنگی امام جمعه آبیک و کانال‌های آب در روستا‌های الموت در دستور کار ما قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به کمک جهیزیه به نوعروسان اضافه کرد: با توجه به این که سپاه استان در دو مرحله، اقدام به اهدا جهیزیه به زوج‌های جامعه کرده، مرحله بعدی اهدا جهیزیه نیز در دست تهیه و اقدام است.

ب/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها